کد خبر : 1956245 | 18 مرداد 1402 ساعت 22:14 | 47K بازدید | 13 دیدگاه

نیامده شروع شد: شعار علیه لوکاکو در تمرین!

هواداران یوونتوس با مخالفت از جذب روملو لوکاکو از ماندن دوشان ولاهوویچ حمایت می‌کنند.

نیامده شروع شد: شعار علیه لوکاکو در تمرین!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران یوونتوس در جریان بازی امروز شاگردان مکس آلگری صدای خود را به گوش مدیران باشگاه رساندند.

بیانکونری‌ها قبل از شروع فصل، یک مسابقه بین تیم‌های بزرگسال و جوانان دارند که معمولاً در زمین تمرین است اما این فصل به ورزشگاه آلیانز یوونتوس منتقل شد تا بیش از 20 هزار هوادار آن را تماشا کنند.

همچنین این فرصتی برای هواداران بود تا پیامی را به سلسله مراتب باشگاه و مکس آلگری به عنوان سرمربی ارسال کنند. جان الکان، رئیس باشگاه هم با حضور در ورزشگاه این دیدار را تماشا کرد. به محض شروع بازی، هواداران شعار دادند: "ما لوکاکو را نمی خواهیم."

مذاکرات هنوز برای یک معاوضه ادامه دارد که باعث می‌شود دوشان ولاهوویچ در ازای لوکاکو به اضافه مبلغی به چلسی برود. گزارش‌هایی وجود دارد که آن‌ها می‌توانند روی مبلغ 30 تا 35 میلیون یورو به توافق برسند.

1907366

ولاهوویچ در این بازی یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و برای هواداران دست تکان داد و آن‌ها با شعار دادن نام او، به این گل پاسخ دادند.

نظرسنجی‌ها در روزنامه‌ها، وب‌سایت‌ها و برنامه‌های تلویزیونی همگی نشان داده‌اند که اکثریت قاطع هواداران یوونتوس مخالف ایده جذب لوکاکو هستند، به خصوص اگر این فروش به معنای از دست دادن ولاوویچ باشد.

لوکاکو فصل گذشته را به صورت قرضی در اینتر گذراند و به نظر می‌رسید که آماده عقد قرارداد دائمی است اما مشخص شد که به صورت مخفیانه با یوونتوس در حال مذاکره است و ماندن او در اینتر منتفی شد.

دیدگاه‌ها