کد خبر : 1956308 | 19 مرداد 1402 ساعت 04:47 | 20.5K بازدید | 4 دیدگاه

آنها را درک می کنم و احترام می‌گذارم؛

صادقی: نمی‌توانم به خاطر فحش تماشاگر کم‌کاری کنم

سنگربان تیم فوتبال پیکان توضیحاتی درباره حواشی دقایق پایانی دیدار برابر نساجی داده است.

صادقی: نمی‌توانم به خاطر فحش تماشاگر کم‌کاری کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، ایمان صادقی سنگربان فصل جدید تیم فوتبال پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی در ورزشگاه وطنی قائمشهر اینطور حرف‌هایش را با لبخند درباره جنجال های ایجاد شده در پایان مسابقه و شعارهای هواداران علیه او، آغاز کرد: تماشاگران نساجی همیشه محبت دارند به من و هر وقت می‌آیم اینجا من را مورد لطف‌شان قرار می‌دهند.

صادقی که روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت و در دقایق پایانی یکی دو مرتبه تیمش را از شکست نجات داد، درباره اینکه مشکل هواداران نساجی با او چیست، بیان کرد: نمی دانم. من همیشه احترام گذاشته ام. در بازی های آینده هم این احترام را خواهم گذاشت.به هر حال تحت فشار هستند. آنها را درک می کنم و دوست دارند تیم شان ببرد. تیم هزینه کرده. خب ما هم باید تمام توان مان را برای تیم خودمان بگذاریم و نمی توانیم به خاطر فحش دادن تماشاگر کم کاری کنیم.

صادقی در جریان مسابقه یکی دو مرتبه به دلیل مصدومیت و در هنگامی که بازیکنان نساجی در تلاش برای ثبت گل مساوی بودند، جریان بازی را متوقف کرد تا هواداران قائمشهری که در آستانه تجربه اولین شکست فصل بودند، در نیمه دوم با شعارهای خود فشار زیادی روی سنگربان پیکان ایجاد کنند. این شعارها البته باعث نشد که تمرکز صادقی به هم بریزد و او توانست با واکنش های خود در طول مسابقه و به ویژه دقایق پایانی تیمش را با یک امتیاز رهسپار تهران کند.

دیدگاه‌ها