کد خبر : 1956318 | 19 مرداد 1402 ساعت 15:56 | 85.9K بازدید | 99 دیدگاه

کدام یازده ستاره انتخاب می‌شوند؟

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی افتتاحیه

ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را به صورت رسمی با یک مسابقه سخت آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی افتتاحیه

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان با تغییرات قابل‌توجهی پا به لیگ بیست و سوم گذاشته است. اگرچه با وجود همین تغییرات مورایس سعی کرده که اسکلت تیمی نایب قهرمان شایسته فصل گذشته را حفظ کند. 

طلایی‌پوشان اصفهانی فصل گذشته با کسب 65 امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس 66 امتیازی واگذار کردند. حالا دیگر هم سرمربی پرتغالی تیم و هم بازیکنان سپاهان به خوبی می‌دانند که نباید در هفته های اول فرصت‌سوزی کنند. پس با تمام وجود و توان به مصاف اول برابر تراکتور پا خواهند گذاشت.

در زیر مروری خواهیم داشت به ترکیب احتمالی سپاهان مقابل تراکتور: 

در خط دروازه پیام نیازمند بار دیگر در ترکیب اصلی تیم قرار خواهد گرفت و به احتمال فراوان محمد دانشگر و نیلسون جونیور هم دو دفاع میانی تیم خواهند بود، مگر اینکه سیاوش یزدانی با آمادگی خود در تمرینات این قاعده را برهم زده باشد.

1907501

در پست دفاع چپ و راست بدون شک بار دیگر شاهد حضور رامین رضائیان و میلاد زکی پور خواهیم بود.

در خط میانی که با توجه به جدایی 4 بازیکن مورایس کار سختی برای چینش ترکیب دارد. با این حال می‌توان حضور محمد کریمی و رضا اسدی را قطعی دانست و بازیکن سوم از میان نفراتی چون محمد قربانی، احسان پهلوان یا فرشاد احمدزاده انتخاب خواهد شد.

درنهایت به بخش هجومی می‌رسیم که کادر فنی پرتغالی سپاهان دردسر شیرینی برای انتخاب سه بازیکن از میان چندین ستاره دارد و شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای شروع بازی بیشتر است. البته که کاوه رضایی و احسان پهلوان می‌توانند معادلات را برهم بزنند.

بولت سپاهانپیام نیازمند- میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمد کریمی، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیدگاه‌ها