کد خبر : 1956337 | 19 مرداد 1402 ساعت 02:45 | 19.2K بازدید | 14 دیدگاه

کایسدو را به بازی با لیورپول می رسانند

چلسی این ستاره را برای هفته اول می‌خواهد!

چلسی که در مراحل نهایی انتقال مویزس کایسدو قرار دارد تلاش می کند تا این بازیکن را در بازی هفته اول مقابل لیورپول در اختیار داشته باشد.

چلسی این ستاره را برای هفته اول می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی با هزینه ای بالغ بر 220 میلیون یورو 4 بازیکن جدید به خدمت بگیرد که مویزس کایسدو یکی از آنهاست؛ آبی ها تلاش می کنند تا قرارداد این بازیکن 21 ساله را طی روزهای آتی نهایی کنند تا بتوانند از او در بازی هفته اول مقابل لیورپول استفاده کنند.

با این حال هنوز مشخص نیست که آیا چلسی می تواند خواسته 127 میلیون دلاری برایتون را برآورده کند یا خیر. این در حالی است که آخرین پیشنهاد باشگاه آبی پوش لندی برای جذب کایسدو 25 میلیون دلار از این مبلغ کمتر بود.

1902844

البته بعد از اینکه کایسدو در آخرین بازی دوستانه برایتون غایب بود و در تمرینات نیز بی انگیزه ظاهر شد می شد پیش بینی کرد که کار انتقالش به چلسی در حال نهایی شدن است.

در صورت جدایی کایسدو از برایتون این تیم باید فصل جدید را در غیاب چند ستاره بزرگ آغاز کرد که کار روبرتو دی زربی را خیلی سخت خواهد کرد؛ این مربی ایتالیایی پیش از این نیز الکسیس مک آلیستر را از دست داده بود؛ ستاره ای که تابستان امسال از برایتون جدا شده و به لیورپول پیوست.

چلسی در هفته اول لیگ برتر روز یکشنبه مقابل لیورپول به میدان خواهد رفت. حضور کایسدو در این دیدار می تواند یک تقابل جذاب بین او و هم تیمی سابقش مک آلیستر که در فصل جدید پیراهن لیورپول را می پوشد به وجود بیاورد.

دیدگاه‌ها