کد خبر : 1956339 | 19 مرداد 1402 ساعت 02:52 | 47.3K بازدید | 16 دیدگاه

لس آنجلس اف‌سی برای جذب نیمار تلاش می‌کند

یک رقیب مشهور و آشنا برای مسی در MLS

حضور نیمار در MLS احتمال جذابی است که می تواند باعث داغ تر شدن این رقابت ها شود.

یک رقیب مشهور و آشنا برای مسی در MLS

به گزارش "ورزش سه"، نیمار به باشگاه پاری‎سن‌ژرمن اعلام کرده که قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی همین فصل فرانسه را ترک کند. بازگشت به بارسلونا اولین و جدی‌ترین احتمال در مورد آینده ستاره برزیلی است اما باشگاههای امریکایی نیز برای جذب نیمار ابراز تمایل کرده اند و می توانند ورق را برگردانند.

به گزارش گل، چند باشگاه MLS وضعیت نیمار را زیر نظر گرفته اند. باشگاه لس آنجلس اف‌سی جدی ترین مشتری امریکایی ستاره PSG به شمار می رود که در حال آماده کردن پیشنهادی رد نشدنی برای جذب اوست. با این وجود اولویت اول نیمار همچنان بارسلوناست.

1907539

پاری‌سن‌ژرمن آماده فروش نیمار است اما قصد ندارد او را ارزان بفروشد. این باشگاه برای مهاجم برزیلی خود 150 میلیون یورو قیمت تعیین کرده است. به غیر از حضور در لس آنجلس اف‌سی و بارسلونا، بازی در لیگ عربستان دیگر احتمال قوی در مورد آینده این بازیکن 31 ساله برزیلی است.

آینده نیمار در حال حاضر کاملا روی هواست! اسپورت اسپانیا به تازگی گزارش داده بود که یک باشگاه عربستانی حاضر است این بازیکن را تابستان امسال به خدمت گرفت و بلافاصله او را به صورت قرضی به بارسلونا بفرستد. با این وجود به نظر می رسد که آینده نیمار را کیفیت پیشنهاد لس آنجلسی ها تعیین خواهد کرد.

دیدگاه‌ها