کد خبر : 1956369 | 19 مرداد 1402 ساعت 11:43 | 50.5K بازدید | 41 دیدگاه

جنون مطلق در پاریس: شما دونفر هم بیرون!

پاری‌سن‌ژرمن، نیمار و مارکو وراتی را از نیز برنامه پیش فصل خارج کرد.

جنون مطلق در پاریس: شما دونفر هم بیرون!

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور وراتی و نیمار در عکس تیمی پیش فصل پاریس، سورپرایز کننده بود. پی اس جی دوران دیوانه واری را پشت سر می‌گذارد. جنجال‌های مختلفی در طول تابستان امسال برای باشگاه فرانسوی اتفاق افتاده است که در جدیدترین آن‌ها، نیمار و وراتی از عکس تیمی پیش فصل کنار گذاشته شدند. همچنین باشگاه به این دوبازیکن اعلام کرد که دیگر در برنامه‌های پاریس جایی ندارند.
هیچکدام از این دو بازیکن در تمرینات حضور نداشتند، هرچند که اعلام شده است این غیبت به دلیل بیماری و مشکلات فیزیکی است، نه برنامه فروش این دوبازیکن. پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده است که درباره نیمار تصمیمش را گرفته است.

1907604

با توجه به جریان‌های پیش آمده بین پاریس و امباپه، شرایط باشگاه بسیار دشوار است و حالا دو تا از بازیکنان مهم و قدیمی این تیم نیز وضعیت نامعلومی پیدا کرده‌اند.
بازیکن برزیلی درخواست خروج از پی اس جی را داده است اما قهرمان فرانسه اعلام کرد که این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد آینده نیمار خارج از پارک دو پرنس رقم بخورد.

در مورد وراتی در ابتدا همه چیز آرام بود اما رفته رفته اوضاع بهم ریخت و با پیشنهاد بزرگ تیم عربستانی، به اوج خود رسید. حالا باشگاه از این بازیکن ایتالیایی خواسته که پیشنهاد عربستان را بپذیرد تا این انتقال انجام شود.
چیزی که مشخص است، ناصر الخلیفی، مالک باشگاه مسیری خلاف جهت چیزی که تا الان طی کرده را انتخاب کرده است.

1907603

او در صحبت‌های اخیرش یک جمله واضح خطاب به امباپه گفت:"هیچ کس بالاتر از باشگاه نیست." و حالا به نظر می‌رسد بقیه اعضا تیم هم این پیام را دریافت کرده‌اند.
پاریس مسی را رها کرد، امباپه را به تبعید فرستاد و حال به نیمار و وراتی، درب‌ خروج را نشان داده است. الخلیفی از ابتدای این تابستان سیاست‌های بی‌رحمانه‌ای را در دستور کار قرارداده است و به هیچ بازیکنی، حتی اگر اسطوره تیم یا گران قیمت‌ترین بازیکن تیم یا حتی فوق ستاره تیم باشد هم رحم نمی‌کند.

دیدگاه‌ها