کد خبر : 1956385 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:36 | 48.1K بازدید | 35 دیدگاه

پیراهن سوم کاتالان‌ها با همان رنگ همیشگی

بارسا حوصله پیدا کردن رنگ سوم را ندارد! (عکس)

باشگاه بارسلونا ساعتی پیش از لباس سوم خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد.

بارسا حوصله پیدا کردن رنگ سوم را ندارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا مثل رقیب دیرینه خود رئال مادرید در فاصله دو روز تا شروع لالیگا کلکسیون لباس های فصل جدیدش را با معرفی لباس سوم، تکمیل کرد.

بارسلونا در فصل جدید با لباس های تولید نایکی به میدان خواهد رفت. لباس اول این تیم طبق معمول آبی اناری است و لباس دومش نیز پیش از این با پیراهن سفید و شورت آبی معرفی شده بود. لباس سوم کاتالان ها هم که امروز رونمایی شد فیروزه ای رنگ است.

کمپانی نایکی و باشگاه بارسلونا برخلاف بسیاری از باشگاه‌های مطرح اروپایی از جمله رئال مادرید در انتخاب رنگ برای لباس سوم خود که فلسفه متفاوتی از لباس های اول و دوم دارد خیلی به خود زحمت نداده و از رنگی استفاده کرده که آن را در فصل های قبل هم دیده بودیم.

پیراهن فیروزه ای رنگ که برخی منابع از آن به عنوان نعنایی نیز یاد می کنند با خطوط قرمز و آبی در سر آستین و یقه آراسته شده و رنگ لوگوی باشگاه، نایکی و فونت اسپانسر همگی مشکی است.

یکی از مهمترین جزئیاتی که در این پیراهن به چشم می خورد خطوط آبی و قرمزی است که فضای آبی را به طول کامل در بر گرفته و زیبایی نسبتا قابل قبولی به آن داده است. این مهمترین تغییری است که می تواند هواداران را برای خرید لباس سوم بارسا تحریک کند.

لباس سوم تیم ها معمولا با اهداف تجاری تری تولید می شود و علاوه بر استفاده در بازی هایی که امکان پوشیدن لباس دوم فراهم نیست، در تیراژهای بسیار بالا برای فروش به سرتاسر دنیا ارسال می شود.

1907636
1907637
1907638

دیدگاه‌ها