کد خبر : 1956389 | 19 مرداد 1402 ساعت 12:53 | 22.3K بازدید | 6 دیدگاه

شاگرد مغضوب مورینیو به لیگ برتر می‌رود!

نیکولو زانیولو، ستاره فصل گذشته گالاتاسرای در حال مذاکره با استون ویلا برای پیوستن به این باشگاه است.

شاگرد مغضوب مورینیو به لیگ برتر می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو که با جنجال بسیاری در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته آ.اس.رم را به مقصد گالاتاسرای ترک کرد بعد از حدود شش ماه حضور در ترکیه قصد ترک قهرمان سوپرلیگ را دارد؛ از استون ویلا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد می شود.

کادر فنی گالاتاسرای جایی برای زانیولو در تیم فصل جدید در نظر نگرفته و او بعد از 12 بازی و زدن 5 گل ترکیه را ترک خواهد کرد. در حالی که بعد از مطرح شدن بحث جدایی زانیولو، یوونتوس برای بازگرداندن او به سری A دست به کار شده بود اما به نظر می رسد که شاگرد شرور مورینیو را فصل بعد از لیگ برتر ببینیم.

1907648

زانیولو در سال 2018 به رم پیوست و بعد از انجام 128 بازی از این تیم جدا شد. او فصل گذشته بعد از اینکه اعلام کرد قصد جدایی قرضی از این تیم را دارد، مورد خشم مورینیو قرار گرفت؛ سرمربی پرتغالی اعلام کرد که دیگر او را نمی خواهد و قضیه تا حدی بیخ پیدا کرد که به دلیل تجمع هواداران مقابل خانه زانیولو، کار به پلیس هم کشیده شد!

بعد از اینکه یوونتوسی ها در مذاکره با گالاتاسرای موفق عمل نکردند، استون ویلا برای جذب زانیولو وارد عمل شده و در تلاش است تا این بازیکن را برای فصل جدید به خدمت بگیرد. او یکی از سرلیست های کادر فنی استون ویلا است و به گفته فابریتزیو رومانو در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن را فصل آینده با پیراهن استون ویلا در لیگ برتر خواهیم دید.

دیدگاه‌ها