کد خبر : 1956394 | 19 مرداد 1402 ساعت 13:06 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

دیدار کیومرث هاشمی از اردوی کاراته

روزهای پرخبر سرپرست جدید وزارت ورزش(عکس)

سرپرست وزارت ورزش و جوانان از زمان حضورش در این پست دیدارهای زیادی را با فدراسیون های مختلف ورزشی داشته است.

روزهای پرخبر سرپرست جدید وزارت ورزش(عکس)

به گزارش"ورزش سه" سرپرست جدید وزارت ورزش هرروز در حال فعالیت و سرکشی به اردوهای  فدراسیون های مختلف ورزشی است. این در حالی است که اطلاع رسانی خیلی خوبی هم در ارتباط با عملکرد و فعالیتهایی که از زمان حضورش در این پست داشته انجام می دهد.  او در ادامه این دیدارها امروز به اردوی تیم ملی کاراته ایران رفت و با کاراته کاهای ملی پوش دیدار کرد. 

در این دیدار محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک نیز او را همراهی می کرد. نزدیک بودن رقابت های آسیایی هانگژو باعث شده تا مسئولان بلندمرتبه ورزشی در فکر دیدن شرایط تیم های ملی و سنجیدن امکانات و بالابردن میزان اعتمادبه نفش ملی پوشان هستند و طی روزهای گذشته دیدارهای زیادی هم از سوی سرپرست وزارت ورزش و همچنین دبیرکل کمیته ملی المپیک از اردوهای فدراسیون های مختلف ورزشی انجام شده است. 

1907657

محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی ، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک‌، کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی، محسن معتمدکیا مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در  این بازدید حضور داشتند.

دیدگاه‌ها