کد خبر : 1956403 | 19 مرداد 1402 ساعت 14:28 | 45.2K بازدید | 23 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

پاریس 2 بازیکن می‌دهد، مهاجم ملی‌پوش را می‌گیرد

پی اس جی برای خرید رندال کولو موآنی، حاضر است رناتو سانچس و اکیتیکه را به آینتراخت فرانکفورت بدهد.

پاریس 2 بازیکن می‌دهد، مهاجم ملی‌پوش را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که منابع فرانسوی ادعا کردند، رندال کولو موآنی، مهاجم تیم ملی فرانسه و باشگاه آینتراخت فرانکفورت، می خواهد از این تیم آلمانی جدا شود. 

رادیو RMC ادعا کرده بود که کولو موآنی برای اولین بار به سران باشگاه فرانکفورت اعلام کرده که می خواهد در همین تابستان جدا شود. پاری سن ژرمن به کولو موآنی علاقه دارد و این بازیکن 24 ساله نیز از انتقال به پی اس جی استقبال می کند. باشگاه فرانسوی پس از نهایی کردن انتقال گونچالو راموس از بنفیکا حالا آماده است تا برای خرید موآنی نیز دست به کار شود.

1907667

امروز لوپاریزین نوشت که لوئیس انریکه سخت این مهاجم فرانسوی را می خواهد و باشگاه پاریسی نیز همچنان در تلاش است راهی برای ارزان‌تر کردن انتقال پیدا کند. گفته می شود فرانکفورت تا 100 میلیون یورو برای کولو موآنی می خواهد.

پیشنهاد جدید پی اس جی به فرانکفورت، قرار دادن هوگو اکیتیکه و رناتو سانچس در پروسه انتقال است تا به این ترتیب رقم نهایی کاهش پیدا کند. پیشنهادی که مشخص نیست از سوی فرانکفورت قبول خواهد شد یا خیر. دیشب مشخص شد که این دو بازیکن جایی در ایده های لوئیس انریکه ندارند.

1905239

کولو موآنی به خصوص برای آن فرصتی که در دقیقه پایانی بازی فینال جام جهانی برابر آرژانتین از دست داد، بر سر زبان ها افتاد. فرصتی که اگر گل می شد، بازی به پنالتی ها کشیده نمی شود و فرانسه قهرمان جهان می شد. او البته فصل قبل برای تیمش در بوندسلیگا خوش درخشید.

دیدگاه‌ها