کد خبر : 1956491 | 19 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 40.7K بازدید | 64 دیدگاه

ساخت ۲ گل مقابل تراکتور با بازیکن غیرمنتظره؛

مهندس دانشگر یا پیکه در سپاهان! (عکس)

دو پاس بلند و تماشایی از قلب خط دفاعی سپاهان زمینه‌ساز دو گل پیروزی‌بخش این تیم مقابل تراکتور شد.

مهندس دانشگر یا پیکه در سپاهان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان با بهترین نمایش در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ‌برتر توانست به پیروزی سه بر یک مقابل تراکتور دست پیدا کند که محمد دانشگر را می‌توان یکی از عوامل اصلی در رقم خوردن این برد پُرگل برای مدعی قهرمانی لیگ ۲۳ دانست.

محمد دانشگر که فصل گذشته ۲۵ بازی برای سپاهان انجام داد و یک گل به ثمر رساند، در نخستین بازی سال فوتبالیِ جدید توانست روی دو گل تماشایی و تاکتیکی تیمش نقش اصلی را داشته باشد و با پاس‌های بلند و استثنایی خود کاری کرد تا ضدحمله تیمش در سریع‌ترین زمان شکل بگیرد و ستاره‌های خط حمله، کار تراکتور را تمام کنند.

این مدافع خوش‌قامت سپاهان که نمایش مطمئنی در طول بازی با جلوگیری از حملات تراکتوری‌ها داشت، در دقیقه ۱۱ با یک پاس بلند تماشایی به پشت دو مدافع تراکتور کاری کرد تا فرشاد احمدزاده با استفاده از سرعت بالای خود صاحب توپ شود و به سمت محوطه جریمه سرخ پوشان برود و با یک پاس در عرض، شهریار مغانلو را در موقعیت عالی قرار دهد و این بازیکن اولین گل فصل سپاهان را بزند.

ویدئو: 307387

دانشگر مثل شروع بازی، در دقیقه ۱۶ نیمه دوم نیز همین کار را انجام داد و این بار از سمت راست خط دفاعی سپاهان با یک پاس بلند به پشت مدافع میانی تراکتور موقعیت‌سازی کرد که خروج اشتباه حسین پورحمیدی از دروازه و ضربه سر رضا شکاری، توپ را به تور دروازه رساند و سپاهان را به گل سوم.

ویدئو: 307401

بدون تردید بهترین نمایش محمد دانشگر در دومین سال بازی برای سپاهان، همین مسابقه بود که امروز برابر تراکتور انجام داد تا بتوانند به برد ارزشمندی در شروع کارشان در مسیر قهرمانی دست یابند.

دانشگر با ایفای نقش روی دو گل سپاهان در بازی امروز که مشابه پاس‌های بلند جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا در دوران بازی برای این تیم بود، کاری کرد تا نامش در همین ابتدای فصل جزء پاسورهای لیگ برتر قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها