کد خبر : 1956531 | 20 مرداد 1402 ساعت 00:12 | 33.1K بازدید | 17 دیدگاه

جوان‌ترین بازیکن سپاهان: بدجوری خوشحالم

ارشیا سرشوق می‌گوید توجه ژوزه مورایس به آکادمی سپاهان باعث شده تا بازیکنان بیشتری به بزرگسالان این تیم راه پیدا کنند.

جوان‌ترین بازیکن سپاهان: بدجوری خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، ارشیا سرشوق که از آکادمی سپاهان به تیم بزرگسالان راه یافته، در دقیقه ۷۰ دیدار طلایی‌پوشان برابر تراکتور در هفته ابتدایی لیگ برتر به جای محمد کریمی وارد زمین شد تا اولین دیدار خود در لیگ برتر را تجربه کند.

سرشوق پس از پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت: اولین بازی لیگم بود. از آقای مورایس تشکر می‌کنم که این اعتماد را به من داشت. جو ورزشگاه هم فوق‌العاده‌ بود و از هواداران خیلی ممنونم. ان‌شاءالله حمایت‌شان تا آخر فصل با ما باشد. باز هم از آنها ممنونم.

او در خصوص شرایط آکادمی سپاهان توضیح داد: من از شش سالگی در آکامی حضور دارم و خدا را شکر از زمانی که آقای مورایس به سپاهان آمدند، این شرایط بهتر شده است و تعداد بازیکنانی که از آکادمی اضافه می‌شوند، بیشتر و رسیدگی هم بهتر شده است. ان‌شاءالله که امثال من هم به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

او در پیش‌بینی از ادامه لیگ عنوان کرد: بازی اول بود و انشاالله این بردها تداوم داشته باشد. امسال لیگ خیلی سختی در پیش داریم.

سرشوق در پایان گفت: دست هواداران درد نکند و مرسی که امروز هم مثل روزهای قبل تشریف آوردند. ان‌شاءالله که این‌ حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها