کد خبر : 1956580 | 20 مرداد 1402 ساعت 10:06 | 21.9K بازدید | 66 دیدگاه

گل‌های خوشگل سپاهان قبل‌تر از ضربه آخر

پاس سه گل سپاهان مقابل تراکتور تماشایی و تاکتیکی بود.

گل‌های خوشگل سپاهان قبل‌تر از ضربه آخر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورایس مثل سال گذشته که نمایش تاکتیکی خوبی در جریان مسابقات لیگ برتر داشتند، فصل جدید را نیز به بهترین شکل و پیروزی سه بر یک مقابل تیم پرستاره و مدعی تراکتور آغاز کردند، اما نکته قابل توجه این بازی نحوه گلزنی طلایی پوشان بود که سه گل تاکتیکی زدند.

گل اول سپاهان در حالی در دقیقه ۱۱ به ثمر رسید که محمد دانشگر با یک پاس بلند استثنایی از عقب زمین به پشت سه بازیکن تراکتور که کمی جلو آمده بودند، فرستاده شد و فرشاد احمدزاده نیز با یک استارت سریع خود را به توپ رساند تا وارد محوطه جریمه شود و بدون خودخواهی با یک پاس در عرض شهریار مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار بدهد و این بازیکن دروازه حسین پورحمیدی را باز کند.

ویدئو: 307387

اما در همان نیمه اول دوباره سپاهان با یک حرکت حساب شده دیگر به گل رسید. این بار نفوذ تند و تیز رضا شکاری از جناح چپ فرصت عالی برای طلایی پوشان به وجود آورد تا این بازیکن جدید سپاهان به یک خرید تابستانی دیگر پاس بدهد و رضا اسدی فرصت به دست آمده را بدون مکث و با شوت زمینی تبدیل به گل کند.

ویدئو: 307392

در نیمه دوم هم بازی بر وفق مراد سپاهان پیش رفت. آنها پس از پاس‌های پیاپی و کنترل بازی توانستند دوباره روی پاس بلند محمد دانشگر که انگار روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، به گل برسند و این بار ضربه سر رضا شکاری از بالای سر پورحمیدی که از محوطه جریمه بیرون آمده بود، عبور کرد و به تور دروازه چسبید تا سپاهان با این سه گل تاکتیکی نشان دهد علاوه بر نمایش در قامت یک مدعی و عبور از سد تراکتور در همین شروع فصل، بازی فنی زیبایی هم به نمایش می‌گذارد.

ویدئو: 307401

دیدگاه‌ها