کد خبر : 1956621 | 20 مرداد 1402 ساعت 13:25 | 54K بازدید | 47 دیدگاه

کلوپ تایید کرد: داریم این ستاره را می‌خریم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تایید کرد باشگاه لیورپول با برایتون برای انتقال مویزس کایسدو به توافق رسیده است.

کلوپ تایید کرد: داریم این ستاره را می‌خریم!

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز کنفرانس مطبوعاتی قبل از رویارویی لیورپول با چلسی، سرمربی آلمانی تایید کرد که این باشگاه با برایتون برای خرید مویزس کایسدو به توافق رسیده است.

کلوپ به خبرنگاران گفت: "اول و مهمتر از همه، به من گفته شد که می‌توانم تایید کنم که قراردادی با باشگاه به توافق رسیده است. ما بازیکن می‌خواهیم."

سپس از کلوپ پرسیده شد که چطور آن‌ها کایسدو را جذب کردند، اما نتوانستند جود بلینگام را جذب کنند. او پاسخ داد: "چه چیزی تغییر کرده است؟ ما باشگاهی هستیم که منابع مالی بی‌پایانی نداریم. چند اتفاقی که ما انتظارش نداشتیم در این تابستان اتفاق افتاد‌. هندرسون و فابینیو جدا شدند که اصلا به آن فکر نمی‌کردیم، وقتی این اتفاق افتاد، آن را انجام دادیم."

او در پاسخ به سوال که آیا باشگاه امروز تست‌های پزشکی کایسدو را انجام داده، گفت: "این واقعاً چیزی نیست که بتوانم در مورد آن به شما چیزی بگویم، این حقیقت است. بیایید این کار را گام به گام انجام دهیم. بیایید ببینیم در ساعات یا روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد، سپس زمان کافی برای صحبت در مورد آن داریم."

1908030

او درباره دیدار مقابل چلسی گفت: "فکر می‌کنم دو تیم فوتبال واقعا خوب، دو تیم واقعا بااستعداد، مقابل هم قرار خواهند گرفت. این چیزی است که ما باید برای آن آماده شویم، این اولین بازی خانگی آنها پس از یک استراحت بزرگ است، آنها می‌خواهند خودشان را به سرمربی جدید نشان بدهند، بنابراین ما باید آماده باشیم. این اولین بازی رسمی ما در این فصل است و نمی‌خواهیم زمان را تلف کنیم، باید واقعاً آن را دنبال کنیم، بنابراین باید ببینیم که چگونه پیش می‌رود. فکر می کنم ما باید آن را به درستی امتحان کنیم."

سرمربی آلمانی همچنان درباره تغییرات در تیمش گفت: "حقیقتا، ما این شروع جدید را با "لیورپول بازنگری شده" داریم. این یک فرصت جدید برای همه است، همه باید گام بردارند، گروه رهبری جدیدی در تیم وجود دارد. پسران جدید عالی هستند، دومنیک سوبوسلای، کودی خاکپو و مک آلیستر فوق‌العاده‌اند. بیایید مسئولیت را بر عهده بگیریم و پیش برویم، سعی نکنید مثل کسی باشید، بهترین نسخه خودتان باشید."

دیدگاه‌ها