کد خبر : 1956672 | 20 مرداد 1402 ساعت 15:55 | 22.6K بازدید | 13 دیدگاه

کلوپ یکی از پنج سرمربی برتر دنیاست

پوچتینو: کایسدو بازیکن ما نیست، صحبت نمی‌کنم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لیورپول به ستایش یورگن کلوپ پرداخت و گفت تیمش به هافبک نیاز دارد.

پوچتینو:  کایسدو بازیکن ما نیست، صحبت نمی‌کنم

به گزارش “ورزش سه”، چلسی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل ناامیدکننده از روز یکشنبه فصل جدید لیگ برتر انگلیس را با مربی جدیدش، مائوریسیو پوچتینو، آغاز می‌کند.

شاگردان پوچتینو روز یکشنبه در خانه خود، استمفوردبریج، به مصاف لیورپول می‌روند. لیورپولی که مثل چلسی فصل خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا امیدوار است در فصل پیش رو ناکامی نسبی‌اش در فصل گذشته را جبران کند.

بازی دو تیم امروز از حساسیت بیشتری برخوردار شد چرا که خبرها نشان می‌دهد درحالی‌که به نظر می‌رسید مویزس کایسدو از برایتون در حال پیوستن به لیورپول است، چلسی در آخرین لحظه نظر او را جلب کرده و ضربه‌ای به تیم یورگن کلوپ وارد کرده است. پوچیتنو در نشست خبری خود از صحبت کردن صریح درباره این بازیکن خودداری کرد و در عین حال به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت.

این در حالی است که کلوپ در کنفرانس خبری خود درباره مویزس کایسدو صحبت کرده و گفته بود که او را دیگر باید بازیکن لیورپول دانست. پوچتینو با اینکه به نظر می‌رسد کایسدو در یک قدمی تیمش قرار گرفته اشتباه یورگن کلوپ را تکرار نکرده و به سوال‌ها درباره او پاسخ قطعی نداد.

بولت استقلالپوچتینو درباره شروع فصل جدید چه حسی دارد؟
حس خیلی خوبی دارم. از اینکه دوباره به لیگ برتر برگشته‌ام واقعا هیجان‌زده‌ام. خیلی خیلی خوشحالم و بی‌صبرانه منتظرم که روز یکشنبه کنار زمین باشم.

بولت استقلالکاپیتانی ریس جیمز
ریس بازیکنی است که بالفطره می‌تواند رهبر باشد. او با شخصیت و ویژگی‌هایش سرمایه بزرگی برای حال و آینده باشگاه است. ریس یک بازیکن کامل است. او به عنوان فوتبالیستی درجه‌یک و انسانی خوب بهترین گزینه برای کاپیتانی چلسی است.

بولت استقلالخبرهای جدید درباره تغییر نظر مویزس کایسدو و ابراز علاقه‌اش به چلسی
من هیچوقت درباره بازیکنانی که متعلق به ما نیستند صحبت نمی‌کنم. من به همه تیم‌ها احترام می‌گذارم. ما سخت در تلاش هستیم تا بازیکنان بیشتری به تیم اضافه کنیم تا چلسی کیفیت بیشتری داشته باشد. در حال حاضر نمی‌خواهم درباره بازیکنانی که بازیکن ما نیستند صحبت کنم.

1895381

بولت استقلالپوچتینو از مدیران ورزشی و مالکان چلسی راضی است
من از همکاری با مدیران ورزشی چلسی، پل و لورنس و همین‌طور از مالکان باشگاه کاملا راضی هستم. تا اینجا همه چیز عالی بوده.

بولت استقلالچلسی در کدام پست‌ها به تقویت نیاز دارد؟
مشخص است، مگر نه؟ اگر به تیم ما نگاه کنید و با فصل گذشته مقایسه کنید می‌بینید که هافبک‌های زیادی چلسی را ترک کرده‌اند.

بولت استقلالتغییر جایگاه نیمکت‌ها در ورزشگاه‌ها
خیلی هم عالی است. همه چیز در دید ما خواهد بود. این تصمیمی است که گرفته شده و قرار است نیمکت‌ها به سمت راست حرکت کند که من با آن موافقم. باشگاه چلسی با این تصمیم موافقت کرده و بگذارید اینجا صریح بگویم: بله، ما نیمکت‌ها را جابجا می‌کنیم.

بولت استقلالنظر پوچتینو درباره یورگن کلوپ
کلوپ یکی از بهترین‌هاست. یکی از پنج مربی برتر دنیا. یورگن کارش را عالی انجام داده می‌دهد و باشگاهی بزرگ از او حمایت می‌کند چه زمانی که خوب نتیجه می‌گیرد و چه زمانی که بد نتیجه می‌گیرد. آنها به یورگن اعتماد دارند و بهترین ابزارها را در اختیارش می‌گذارند تا تیمی خوب بسازد و در تک تک رقابت‌ها برای قهرمانی بجنگد.

1908139

بولت استقلالچلسی چه زمانی به اوج برمی‌گردد؟
به مرور زمان ما به بهترین شرایط ممکن خواهیم رسید و این باشگاه را به جایگاهی برمی‌گردانیم که شایستگی‌اش را دارد.

دیدگاه‌ها