کد خبر : 1956704 | 20 مرداد 1402 ساعت 18:20 | 34.6K بازدید | 10 دیدگاه

تاد بولی به هواداران روحیه داد

نترسید، چلسیِ فصل پیش تمام شد و رفت!

تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، می‌گوید از شرایط تیمش راضی است و امیدوار است وقفه تابستانی چلسی را در مسیر درست قرار داده باشد.

نترسید، چلسیِ فصل پیش تمام شد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چلسی فصل گذشته فصلی بسیار ناامیدکننده را پشت سر گذاشت و در پایان فصل بدترین کارنامه خود در بیش از سه دهه را به ثبت رساند اما مالک آمریکایی باشگاه می‌گوید در وقفه تابستانی اتفاقات خوبی افتاده و چلسی این فصل در مسیر درست حرکت خواهد کرد. 

بسیاری از هواداران چلسی فصل گذشته آنقدر از نمایش‌های تیم‌شان در زمین و بیرون از زمین ناامید شدند که همچنان نگرانند که با شروع فصل جدید شاهد تکرار دوباره آن اتفاق‌ها باشند. تاد بولی در مصاحبه‌ای با فایننشل تایمز به این نگرانی‌ها پاسخ داد و سعی کرد شک و تردید هواداران را برطرف کند. 

1908193

تاد بولی در این مصاحبه گفت: "از نظر ورزشی همه چیز در باشگاه خوب است و هیچ نگرانی وجود ندارد. روحیه‌ها بالا است و تیم از نظر روحی در شرایط خوبی است. از نظر مالی هم که حتما می‌دانید ما چندین بازیکن جدید به خدمت گرفتیم و با هیجان زیاد منتظریم که فصل شروع شود". 

بعد از خلع مالکیت چلسی از رومن آبراموویچ، متعاقب آغاز جنگ اوکراین و روسیه، کنسرسیومی به ریاست تاد بولی آمریکایی با پرداخت 2.5 میلیارد پوند مالکیت چلسی را به عهده گرفت. تاد بولی علاوه بر چلسی مالک چند باشگاه ورزشی دیگر است که از جمله آنها می‌توان به باشگاه بیس‌بال لس‌آنجلس داجرز در آمریکا اشاره کرد. این کنسرسیوم اخیرا مالکیت باشگاه استراسبورگ را هم به دست آورد.

دیدگاه‌ها