کد خبر : 1956711 | 20 مرداد 1402 ساعت 19:02 | 58.9K بازدید | 14 دیدگاه

وفاداری را از این ستاره آرژانتینی یاد بگیرید!

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر می‌گوید از حذف تیم سابقش ریورپلاته از کوپا لیبرتادورس تا سرحد مرگ عصبانی شده است.

وفاداری را از این ستاره آرژانتینی یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرژانتینی ریورپلاته در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس در خانه اینترناسیونال برزیل به میدان رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد. 
با توجه به اینکه بازی رفت در آرژانتین با برتری 2-1 ریور به پایان رسیده بود کار به ضربات پنالتی کشید و این تیم برزیلی بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 9-8 به پیروزی رسید تا به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند. 

این شکست و حذف زودهنگام ریورپلاته برای آرژانتینی تلخ و دردناک بود. یک فوتبالیست آرژانتینی که این روزها در لندن با پیراهن چلسی به میدان می‌رود می‌گوید شکست ریورپلاته مقابل حریف برزیلی یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های فوتبالی‌اش بوده است. 

1908203

انزو فرناندز که بعد از درخشش در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی آرژانتین به چلسی پیوست در حال حاضر برای شروع فصل جدید لیگ برتر و دیدار با لیورپول آماده می‌شود. این هافبک آرژانتینی فوتبالش را از ریورپلاته آغاز کرده و محصول آکادمی این باشگاه است. او بعد از سه سال بازی در تیم بزرگسالان ریور راهی پرتغال شد و به بنفیکا پیوست و سپس راهی چلسی شد. 

انزو فرناندز درباره شکست ریورپلاته گفت: "نمی‌توانستم بازی را زنده تماشا کنم چون ساعت 1:30 شب به وقت لندن شروع می‌شد و ما در اوج تمرینات پیش‌فصل چلسی هستیم و واقعا توان بیدار ماندن نداشتم. ولی فردا صبح که بیدار شدم اولین کاری که کردم تماشای خلاصه بازی بود. هیچوقت اینقدر عصبانی نشده بود. ریور حذف شد و این خیلی خیلی تلخ بود. با این حرف به خودم دلداری دادم که این هم بخشی از فوتبال است. باور کنید هیچوقت از یک اتفاق فوتبالی اینقدر ناراحت نشده بودم".

دیدگاه‌ها