کد خبر : 1956739 | 20 مرداد 1402 ساعت 21:30 | 16.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیروزی شاگردان خطیبی مقابل تیم تبریزی

شاگردان رسول خطیبی موفق به کسب پیروزی مقابل مس سونگون شدند.

پیروزی شاگردان خطیبی مقابل تیم تبریزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که دو روز قبل در دیدار افتتاحیه لیگ برتر نمایش فراتر از انتظاری با ستاره‌های جوان خود داشت و توانست در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به تساوی یک بر یک دست پیدا کند و نمایش خوبی ارائه دهد، عصر امروز در مسابقه‌ای دوستانه مقابل تیم دسته اولی مس سونگون ورزقان قرار گرفت. 

رسول خطیبی که سال گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون فعالیت داشت و توانست قهرمانی لیگ برتر فوتسال و صعود تیم فوتبال این باشگاه را در نخستین سال تاسیس به لیگ دسته اول تجربه کند، امروز در قامت سرمربی پیکان به مصاف تیم فصل گذشته‌اش رفت و از بازیکنانی بهره برد که در جدال با نساجی در ترکیب قرار نداشتند. 

1908256
1908257

در این دیدار محمدطاهر امینی در دقیقه ۴ بازی برای مس سونگون گلزنی کرد و در ادامه چند موقعیت دیگر توسط شاگردان یوسف بخشی‌زاده خلق شد که ثمری نداشت. 

شاگردان خطیبی در دقیقه ۳۲ موفق شدند گل خورده را جبران کنند و کار را به تساوی بکشند که این آخرین گل در نیمه اول بازی بود تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. 

نیمه دوم با تغییرات کلی در ترکیب تیم‌ها همراه بود ولی تیم پیکان موفق شد در دقیقه ۶۷ یک گل دیگر بزند و در نهایت با گل‌های غلامرضا ثابت ایمانی و کیوان صیامی به برتری ۲ بر یک مقابل مس سونگون ورزقان برسد.

دیدگاه‌ها