کد خبر : 1956740 | 20 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 35.5K بازدید | 54 دیدگاه

جریمه زندان برای هواداران در امریکای جنوبی

پول کشور مسی را آتش بزنید دستگیر می‌شوید!

هوادارانی که پول ملی آرژانتین را آتش بزنند از این به بعد دستگیر خواهند شد.

پول کشور مسی را آتش بزنید دستگیر می‌شوید!

به گزارش "ورزش سه"، آتش زدن پول ملی آرژانتین به یک مورد رایج و نگران کننده در فوتبال امریکای جنوبی تبدیل شده است. هر بار که تیم‌های این کشور با تیم‌های سایر کشورها به ویژه تیم‌های برزیلی بازی می‌کنند، هواداران رقیب به نشانه تحقیر، پول ملی آرژانتین را روی سکوها آتش می‌زنند؛ اقدامی که قرار است برای پیشگیری از آن متخلفین راهی زندان شوند.

بر این اساس در صورتی که هر هواداری روی سکوها اقدام به آتش زدن پول ملی آرژانتین کند توسط پلیس محلی دستگیر و تا 30 روز زندانی خواهد شد. این اتفاق اخیرا در بازی کورینتیانس برزیل و نیوولز آرژانتین رخ داد.

1908258

طبق گزارش Globo Esporte، واحد انضباطی نهادی که بر فوتبال آمریکای جنوبی حاکم است پرونده‌ای برای این موضوع باز کرده و قرار است جریمه سنگینی برای باشگاه برزیلی در نظر گرفته شود. باشگاه کورینتیانس سال گذشته به همین علت 30 هزار دلار جریمه شده بود.

در چند وقت اخیر هر بار که تیم‌های آرژانتینی با تیم‌های سایر کشورها بازی می‌کنند این اتفاق را شاهد هستیم؛ حرکتی که با کنایه به ارزش پایین پول ملی آرژانتین و برای کاستن از روحیه نمایندگان این کشور، توسط هواداران تیم‌های رقیب صورت می‌گیرد.

پول ملی آرژانتین در سال‌های اخیر افت فاحشی داشته است. بهای دلار در کمتر از یک سال اخیر با افت پول ملی آرژانتین در این کشور 3 برابر افزایش یافته و بحران اقتصادی شدیدی را منجر شده است.

دیدگاه‌ها