کد خبر : 1956744 | 20 مرداد 1402 ساعت 21:54 | 73.4K بازدید | 45 دیدگاه

سود سرشار کمپانی معروف امریکایی از انتقال بزرگ اینترمیامی

مسی بیشتر از آیفون 14 برای اپل سود دارد!

مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.

مسی بیشتر از آیفون 14 برای اپل سود دارد!

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی در پایان فصل 23-2022 طی انتقال آزاد پاری‌سن‌ژرمن را به مقصد اینتر میامی ترک کرد. او شروعی رویایی در تیم جدیدش داشته و طی 4 بازی موفق به زدن 7 گل شده است. تاثیر غیرقابل انکار فوق ستاره آرژانتینی فقط مختص داخل زمین نیست. 

خورخه ماس، یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی، فاش کرد که حضور لیونل مسی چه سود سرشاری برای امریکایی‌ها داشته است. کمپانی Apple که حق پخش بازی‌های اینترمیامی را دارد یکی از بخش‌هایی است که سود سرشاری از این انتقال برده است. 

1908261

او در توئیتی نوشت: تاثیر حضور مسی شگفت انگیز است. از زمان پیوستن او به اینترمیامی، مشترکان تماشای بازی‌های ما در اپل 2 برابر شده است. همچنین بینندگان اسپانیایی زبان بازی‌های اینتر میامی در این پلتفرم 50 درصد افزایش یافته و همچنان در حال بیشتر شدن است. 

اینترمیامی باشگاهی است که در سال 2018 تاسیس شد و دیوید بکام یکی از مالکانش است. این باشگاه بعد از 5 سال حضور در MLS با جذب لیونل مسی توجهات جهانی را به سمت خود جلب کرد و بازی‌هایش بعد از حضور فوق ستاره آرژانتینی، به یکی از جذاب‌ترین تفریحات فوتبال‌دوستان در مقطعی تبدیل شده که لیگ‌های اروپایی تعطیل است.

دیدگاه‌ها