کد خبر : 1956754 | 20 مرداد 1402 ساعت 22:45 | 130.7K بازدید | 73 دیدگاه

استوری جنجالی برادر بازیکن اسقلال

منتظر محمد در مرز ایران و عراق!

عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.

منتظر محمد در مرز ایران و عراق!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه استقلال امروز در یک دیدار دوستانه برابر تیم دسته اول شهرراز شیراز به میدان رفت و نکونام از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود استفاده کرد، اما خبری از بازیکن عراقی و جدید این تیم نبود تا ابهامات درخصوص منتظر محمد افزایش یابد. 

کاپیتان تیم امید عراق که فصل گذشته را در لیگ دسته یک امارات (دومین سطح از رقابت‌های حرفه این کشور) به میدان رفته بود، با مشکلات زیادی در استقلال روبرو شده است. از مسائل مربوط به سقف قرارداد گرفته تا نظر کادرفنی درخصوص این بازیکن که گفته می‌شود او هنوز مورد تأیید جواد نکونام قرار نگرفته است. 

1908283

در واقع این موضوع را فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره آبی پوشان با حضور در برنامه تلویزیونی تأیید کرد و در روزهای اخیر نیز ترکش‌های برخی اختلافات در باشگاه استقلال به منتظر محمد خورده و او وضعیت بلاتکلیفی برای فصل بعد دارد. حتی برخی از رسانه‌های عراقی از احتمال فسخ قرارداد این بازیکن خبر دادند. 

در این میان، استوری که برادر منتظر محمد منتشر کرد، حسابی خبرساز شد. او که تصویر یک پست اینستاگرامی از صفحه خبری عراقی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود، مدعی شد مشکلات مربوط به سقف قرارداد باعث شده است تا این بازیکن نتواند به صورت رسمی قراردادش را امضا کند. البته او بعد از دقایقی این استوری را از صفحه شخصی خود پاک کرد که این مسئله، ابهامات را نیز افزایش داد! 

مصطفی محمد که خود نیز بازیکن تیم فوتبال الزوراء عراق است، در این استوری نوشت: مبلغ‌قرارداد برادرم تنها ۳۵۰ هزار دلار است و فدراسیون فوتبال ایران محدودیت مالی برای باشگاه استقلال در نظر گرفته که همین موضوع برای منتظر محمد تبدیل به یک مشکل بزرگ شده است. 

1908284

انتشار خبر قرارداد 350 هزار دلاری منتظر محمد 22 ساله، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت، بخصوص اینکه پاک شدن این استوری سوالات را نیز افزایش داد. قرارداد 350 هزار دلاری که با محاسبه قیمت امروز ارز، به 17 میلیارد تومان می‌رسد و برخی نیز مدعی شدند که استقلال با این رقم می‌تواند بازیکنان بهتری را جذب کند. 

حتی عده‌ای عنوان کردند با رقم منتشر شده در مورد این بازیکن جوان عراقی می‌شد قرارداد عارف غلامی را تمدید کرد که البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد 350 هزار دلار یاد شده برای مدت 2 سال بوده که این مسئله در استوری برادر منتظر محمد ذکر نشده بود. 

در واقع قرارداد این بازیکن به صورت ریالی نوشته شده است و استقلال موظف است برای سال اول به این بازیکن 7 و نیم میلیارد تومان و برای سال دوم 10 میلیارد تومان بپردازد و مجموع قرارداد وی در کل 17 و نیم میلیارد تومان است که برادر منتظر محمد از عدد 350 هزار دلار نوشته است. 

با تمام این اوصاف، هنوز وضعیت این بازیکن برای حضور دراستقلال مشخص نیست. سازمان لیگ به آبی پوشان اعلام کرده است که باید مبلغ قراردادهایشان را کسر کنند تا سقف بودجه 300 میلیارد تومانی رعایت شود. عدم حضور این بازیکن در دیدار دوستانه امروز نیز شایعات را افزایش داد و باید دید که در نهایت همکاری منتظر محمد و استقلال به کجا ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها