کد خبر : 1956764 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:20 | 45.6K بازدید | 15 دیدگاه

دی بروینه خیلی زود مجبور به ترک زمین شد

ضدحال زودهنگام به پپ: مصدومیت ستاره کلیدی!

کوین دی بروینه تنها 24 دقیقه بعد از شروع بازی با برنلی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد.

ضدحال زودهنگام به پپ: مصدومیت ستاره کلیدی!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در دیدار افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر میهمان برنلی است. این تیم در همان دقایق نخست کار برتری‌اش را به حریف دیکته کرده و در دقیقه 4 توسط ارلینگ هالند به گل اول رسید؛ خوشحالی پپ گواردیولا از این گل 20 دقیقه بعد با مصدومیت یکی از مهره‌های کلیدی تیمش محو شد. 

کوین دی بروینه نقش مهمی در گل اول سیتی داشت. او توپ را با یک ارسال مواج به داخل محوطه جریمه حریف رساند تا رودری با سر آن را برای هالند کاشته و این بازیکن دروازه حریف را باز کند. ستاره بلژیکی سیتی اما در میانه‌های نیمه دوم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. 

1908305

بازی دو تیم در جریان بود که داور آن را متوقف کرد؛ دلیل توقف کار مصدومیت دی بروینه بود. او در وسط زمین در حالی که دست روی زانوهایش گذاشته بود توان ادامه بازی را نداشت و پس از مشورت با پزشکان سیتی که وارد زمین شده بودند بازوبند را از دست باز کرده و با چهره‌ای مغموم جای خود را به متئو کواچیچ داد. 

کوین دی بروینه به دلیل مصدومیت بخش زیادی از تمرینات پیش فصل را هم از دست داده بود و پپ گواردیولا امیدوار بود که مشکل او به پایان رسیده و می‌تواند این بازیکن را از ابتدای فصل در اختیار داشته باشد اما اتفاق امروز باعث شد تا نگرانی‌ها در مورد ستاره بلژیکی افزایش یافته و همه در انتظار اعلام میزبان مصدومیت جدیدش هستند.

دیدگاه‌ها