کد خبر : 1956775 | 20 مرداد 1402 ساعت 23:58 | 132.5K بازدید | 56 دیدگاه

دبل کردن هیچ اهمیتی نداشت

پپ از فیلمبردار و هالند با هم عصبانی می‌‌شود!

در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.

پپ از فیلمبردار و هالند با هم عصبانی می‌‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس داشت و در همان نیمه اول بازی افتتاحیه مقابل برنلی 2 گل وارد دروازه میزبان کرد تا در آستانه کسب اولین سه امتیاز در اولین بازی فصل باشد. ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتیزن‌ها هر دو گل تیمش را در این نیمه به ثمر رساند تا نشان دهد امسال هم برای کسب توپ طلا سرشار از انگیزه است. با وجود این عملکرد خوب اما شاهد یک درگیری لفظی بین این بازیکن و پپ گواردیولا بودیم.

درگیری لفظی پپ و هالند چیز تازه‌ای برای هواداران سیتی نیست. این دو در جریان بازی‌های فصل گذشته نیز چند بار به صورت جزئی باهم کل کل کرده بودند که مهم‌ترین آن اعتراض ستاره نروژی به تعویض شدنش بود که پپ بعدا آن را با شوخی ختم به خیر کرد. در بین دو نیمه بازی امشب هم درگیری سرمربی سیتی با ستاره تیمش شدیدتر و عجیب‌تر بود.

1908335

سوت پایان نیمه اول بازی سیتی و برنلی که زده شد پپ گواردیولا خیلی سریع خود را به ارلینگ هالند رساند. تصور می‌شد که سرمربی سیتی برای تحسین عملکرد ستاره تیمش نزد او می‌رود اما پپ ناگهان شروع به داد کشیدن سر هالند کرده و با عصبانیت جملاتی خطاب به وی گفت که محتوای آن در شلوغی ورزشگاه خیلی قابل تشخیص نبود.

پپ با داد و فریاد خود را به هالند رساند و زمانی که متوجه شد این بازیکن توجهی به صحبت‌هایش نمی‌کند سعی کرد با گرفتن دست او توجهش را جلب کند؛ سرمربی سیتی در همین حین متوجه فیلمبرداری شد که این صحنه را ثبت می‌کرد و بلافاصله هالند را رها کرده و سراغ این فیلمبردار رفته و با گرفتن دستش مقابل لنز دوربین از او خواست تا ضبط را متوقف کند. گواردیولا سپس با سرعت خود را به رختکن رساند تا شاید ادامه دعوایش با هالند را آنجا انجام دهد!

1908337

پپ به این معروف است که حتی در صورت پیروزی و عملکرد خوب بازیکنانش اگر از عملکرد آنها رضایت نداشته باشد ابایی از اعتراض و غر زدن ندارد. همین ویژگی باعث شده تا چندین مورد معروف از درگیری پپ با شاگردانش در تاریخ فوتبال اروپا ثبت شود. از مهم‌ترین این موارد می‌توان به آخرین فصل حضور این مربی در بایرن مونیخ اشاره کرد؛ جایی که او در جریان تساوی با دورتموند یوشوا کیمیش را به سبک معروف و خاص خود با دستورات تاکتیکی‌اش توجیه کرده بود.

پپ گواردیولا در سیتی هم این رفتار خود را حفظ کرده و پیش از هالند نیز سابقه توجیه ترسناک شاگردانش را داشته است. هواداران سیتی صحبت‌های او با رحیم استرلینگ بعد از قهرمانی در FA کاپ سال 2019 را فراموش نکرده‌اند که هیچ شباهتی به صحبت مربی و بازیکن تیم قهرمان نداشت و بیشتر به دعوای اعضای تیم بازنده شبیه بود.

1908336

دیدگاه‌ها