کد خبر : 1956783 | 21 مرداد 1402 ساعت 00:33 | 66K بازدید | 15 دیدگاه

گواردیول در پست غیرتخصصی به کار گرفته شد

تصمیم عجیب پپ در مورد گران‌ترین مدافع دنیا

یوشکو گواردیول، مدافع جدید منچسترسیتی، در نیمه دوم بازی با برنلی برای اولین بار برای این تیم به میدان رفت.

تصمیم عجیب پپ در مورد گران‌ترین مدافع دنیا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس 24-2023 را با پیروزی 3-0 مقابل برنلی آغاز کرد. دبل ارلینگ هالند و مصدومیت کوین دی بروینه از اتفاقات مهم این دیدار بود. یوشکو گواردیول، خرید جدید آبی‌ها، که گران‌ترین مدافع دنیا به حساب می‌آید نیز در نیمه دوم این دیدار برای تیم پپ گواردیولا به میدان رفت. 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و چمپیونزلیگ بعد از مدت‌ها مذاکره با باشگاه لایپزیش هفته گذشته موفق شد رضایت این باشگاه را جلب کرده و گواردیول را با قراردادی 5 ساله به ارزش 90 میلیون یورو به خدمت بگیرد. 

1908348

ستاره کروات که وظیفه نظم و پویایی بخشیدن به خط دفاعی سیتی را به عهده دارد در ترکیب اصلی تیمش در دیدار هفته اول مقابل برنلی جایی نداشت و دقیقه 80 به عنوان یار تعویضی به جای ریکو لویس وارد زمین شد. 

مدافع گرانقیمت سیتی در اولین بازی خود برای این تیم در پست غیرتخصصی‌اش به کار گرفته شد و به جای حضور در دفاع وسط، جای لویس را در دفاع چپ گرفت. مشخص نیست که گواردیولا از این تصمیم چه هدفی داشته اما به نظر نمی‌رسد که گواردیول خیلی تمایل به تغییر پست داشته باشد چرا که معمولا در عرصه باشگاهی و ملی او را در پست دفاع وسط دیده‌ایم.

دیدگاه‌ها