کد خبر : 1956794 | 21 مرداد 1402 ساعت 00:52 | 48.6K بازدید | 12 دیدگاه

زدن کاپیتان سیتی تاوان سنگینی دارد! (عکس)

انس الزروری، وینگر جوان برنلی، به دلیل تکل خشن روی پای کایل واکر از زمین بازی اخراج شد.

زدن کاپیتان سیتی تاوان سنگینی دارد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیدار افتتاحیه لیگ برتر انگلیس در فصل 24-2023 را با برتری 3-0 مقابل برنلی آغاز کرد. در شبی که کوین دی بروینه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین در نیمه اول شد، ارلینگ هالند (دوبار) و رودری گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

ونسان کمپانی، سرمربی جوان برنلی، که سابقه سال‌ها حضور در سیتی و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را دارد در برابر مدافع عنوان قهرمانی حرفی برای گفتن نداشت و شاگردانش علیرغم تلاش بسیار نتوانستند حتی یک گل هم در این دیدار خانگی بزنند.

1908377

او در نیمه دوم تعویض‌هایی برای تغییر روند بازی انجام داد که یکی از آنها حضور انس الزروری به جای لوکا کولشو بود؛ وینگر 22 ساله مراکشی اما نتوانست تاثیر زیادی روی بازی داشته باشد و مهمترین کاری که انجام داد ارتکاب یک خطای خشن روی کایل واکر و دریافت کارت قرمز در وقت‌های تلف شده بود.

او در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده با یک تکل بلند ساق پای کاپیتان سیتی را نشانه رفته و او را نقش بر زمین کرد. تصمیم اولیه داور نشان دادن کارت زرد به وینگر میزبان بود اما بعد از بازبینی صحنه در VAR تصمیم او تغییر کرد.

1908375

تصاویر ویدیویی‌ای که داور بازی برای بررسی مجدد صحنه آنها را مشاهده کرد نشان می‌داد که انس الزروری بدون توجه به توپ فقط پای مدافع حریف را نشانه رفته و شدت آن نیز به حدی بوده که مستحق دریافت کارت قرمز باشد؛ داور به همین علت کارت زرد اولیه را پس گرفته و با نشان دادن کارت قرمز مستقیم، بازیکن برنلی را اخراج کرد.

1908378

دیدگاه‌ها