کد خبر : 1956804 | 21 مرداد 1402 ساعت 01:17 | 22.2K بازدید | 49 دیدگاه

هالند: زیاد به گل زدن فکر کنم، دیوانه می‌شوم!

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بعد از زدن دو گل در اولین دیدار فصل مقابل برنلی، تاکید کرد که زیاد به گلزنی فکر نمی‌کند.

هالند: زیاد به گل زدن فکر کنم، دیوانه می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در اولین دیدار فصل لیگ برتر میهمان برنلی بود و با دو گل از ارلینگ هالند و تک گل رودری، 3-0 به پیروزی رسید.
ستاره نروژی سیتی در پایان بازی گفت: "خوب است که دوباره شروع کردیم. دو ماه بود که بازی‌ها تعطیل بود. البته خوب است که با پیروزی شروع کردیم. ما کاملا بازی را کنترل کردیم. ما خیلی خوب شروع کردیم. ما در فاز شروع یک ماراتن هستیم. 

1908399

مسئله این بود که دچار استرس نشویم، راحت باشیم و روی بازی خودمان تمرکز کنیم. ما فقط باید به کار کردن ادامه بدهم، ریلکس باشم و خیلی فکر نکنم."
هالند که فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد، در مورد زدن‌ گل‌های بیشتر گفت: "نمی‌توانم خیلی به این موضوع فکر کنم. اگر خیلی فکر کنید، دیوانه می‌شوید. مردم سریع فراموش می‌کنند که ما فاتح سه گانه هستیم. ما باید دوباره برای فتح جام تلاش کنیم."

1908398

گل دوم هالند در دیدار امشب روی یک ضربه تماشایی به طاق دروازه برنلی به ثمر رسید. او در مورد این گل گفت: "گل فوق‌العاده‌ای بود! ابتدا خولین آلوارز فضای زیادی داشت. بنابراین می‌دانستم که اگر توپ به من برسد، باید شوت بزنم. داشتم فکر می‌کردم که اگر صاحب موقعیت بشوم، باید کار را تمام کنم و این کار را به خوبی انجام دادم. ضربه تمام کننده خوبی بود."

دیدگاه‌ها