کد خبر : 1956832 | 21 مرداد 1402 ساعت 09:46 | 132.9K بازدید | 82 دیدگاه

حمله پپ به هالند: خوب کردند به او توپ ندادند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پایان بازی برابر برنلی دلیل عصبانیتش از ارلینگ هالند را فاش کرد.

حمله پپ به هالند: خوب کردند به او توپ ندادند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در اولین دیدار از فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس به مصاف برنلی رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

دو گل اول سیتی در این دیدار را هالند وارد دروازه حریف کرد تا بار دیگر خط و نشانی جدی برای حریفان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشیده باشد و فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کند. 

اما تصاویری از این بازی منتشر شد که نشان می‌داد گواردیولا در حال فریاد کشیدن بر سر این بازیکن در فاصله بین دو نیمه و پیش از ورود به رختکن است و این موضوع توجه و تعجب بسیاری را به همراه داشت. 

1908335

سرمربی سیتی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «او همیشه و همیشه فقط به دنبال این است که توپ را به او برسانند. در موقعیت نفر به نفر و تک به تک این منطقی است که توپ به او که از پشت فرار کرده برسد. 

اما وقتی فقط دو دقیقه فرصت باقی مانده، متئو کواچیچ از پشت نفوذ کرده و توپ را از دست می‌دهد و رودری هم توپ را از دست می‌دهد اینطور نیست. هالند باز هم به دنبال این بود که توپ را به او برسانند و برناردو سیلوا کار درستی کرد که توپ را به او نداد. انجام کاری که دقیقا باید انجام دهید همیشه آسان نیست. مشکلی وجود ندارد. او هم دو گل زد و فکر می‌کنم خوشحال است.»

دیدگاه‌ها