کد خبر : 1956941 | 21 مرداد 1402 ساعت 18:30 | 53.8K بازدید | 21 دیدگاه

پایان یک زوج بی‌نظیر: خداحافظ برادر، اسطوره، استاد!

سون هیونگ مین، زوج چند ساله هری کین در خط تهاجمی تاتنهام، بعد از انتقال رسمی او به بایرن مونیخ در یک پیام احساسی از مهاجم انگلیسی به عنوان اسطوره و برادرش یاد کرد.

پایان یک زوج بی‌نظیر: خداحافظ برادر، اسطوره، استاد!

به گزارش "ورزش سه"، هری کین بعد از جنجال‌های بزرگی که امسال تابستان درباره انتقالش از تاتنهام به بایرن مونیخ مطرح بود بالاخره امروز رسما راهی باشگاه آلمانی شد و با قراردادی 130 میلیون یورویی به قهرمان بوندس‌لیگا پیوست.

این پایان رسمی یکی از مرگبارترین زوج‌های تهاجمی فوتبال انگلیس بود که از هری کین و سون هیونگ مین تشکیل می‌شد. این زوج در 8 سال گذشته بارها در کنار هم با پیراهن تاتنهام بازی کرده و یکی از مشهورترین زوج‌های لیگ برتر را تشکیل داده بودند. این زوج رویهم‌رفته 47 گل برای تاتنهام به ثمر رساند تا به گلزن‌ترین زوج تهاجمی در تاریخ 31ساله لیگ برتر تبدیل شود.

1908638

سون هیونگ مین بعد از رسمی شدن انتقال هری کین به بایرن مونیخ پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و خطاب به او نوشت:" استاد، برادر و اسطوره. از همان روز اول تا آخرین روز بازی کردن کنار تو برای من لذت‌بخش بود. خاطرات خیلی زیادی داریم، بازی‌های فوق‌العاده و گل‌هایی بی‌نظیر در کنار هم. هری، به خاطر همه چیزهایی که به من، باشگاه‌مان و هواداران‌مان دادی از تو ممنونم. در فصل جدید زندگی‌ات برای تو بهترین آرزوها را دارم. موفق باشی برادر".

1908639

بر خلاف هری کین، سون هیونگ مین به بازی با پیراهن تاتنهام ادامه داده و احتمالا با ستاره‌ای دیگر یک زوج جدید تهاجمی تشکیل خواهد داد. حالا باید منتظر گذشت زمان بود و دید آیا زوج جدید تاتنهام مثل زوج کین-سون موفق خواهد بود؟

دیدگاه‌ها