کد خبر : 1956948 | 21 مرداد 1402 ساعت 18:49 | 79.6K بازدید | 50 دیدگاه

ممنون بایرن ولی می‌خواهم به رئال بروم

بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.

ممنون بایرن ولی می‌خواهم به رئال بروم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که بعد از مصدومیت مانوئل نویر نتوانسته معضل دروازه‌بان شماره یک خود را حل کند حالا که یان زومر، دروازه‌بان اولش در فصل گذشته را راهی اینتر کرده همچنان نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند.

بایرن مونیخ در روزهای گذشته کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی، را به عنوان گزینه جدیدش انتخاب کرده بود اما روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد کپا به درخواست‌های بایرن جواب منفی داده و گفته ترجیح می‌دهد منتظر رئال مادرید بماند.

روزنامه مارکا در اسپانیا هم به نوعی این گزارش را تایید کرد و گفت کپا در حال حاضر گزینه اول رئال به حساب می‌آید. او بعد از سالها حضور در چلسی از شرایط اخیر خود در این تیم راضی نیست و ترجیح می‌دهد به کشورش اسپانیا برگردد. مارکا می‌گوید کپا تصمیم خود را گرفته و به صورت قرضی راهی رئال خواهد شد تا جای تیبو کورتوا که اخیرا با یک مصدومیت غیرمنتظره روبرو شده بود را پر کند.

1908654

اسپورت1 گزارش داده بود که بایرن مونیخ هم مثل رئال مادرید قصد دارد کپا را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. توماس توخل که زمانی هدایت چلسی را بر عهده داشت این درواز‌بان اسپانیایی را به خوبی می‌شناسد و به مدیران بایرن گفته بود او برای محافظت از دروازه تیمش گزینه مناسبی است.

روزنامه بیلد می‌گوید بایرن مونیخ حتی پیشنهادی رسمی برای کپا به چلسی ارائه کرده و گفته بود او را به مدت یک فصل به صورت قرضی می‌خواهد. اما بایرن از ارائه بند خرید در پایان فصل خودداری کرده بود. کپا شخصا با این انتقال مخالفت کرده و این موضوع را به بایرن اطلاع داده است.

دیدگاه‌ها