کد خبر : 1956954 | 21 مرداد 1402 ساعت 19:02 | 16.7K بازدید | 14 دیدگاه

آرتتا: مهم این است بچه‌ها کیف کردند!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به ستایش از توپچی‌ها پرداخت و گفت تیمش کاملا شایسته کسب سه امتیاز بوده است.

آرتتا: مهم این است بچه‌ها کیف کردند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال، نایب‌قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، امروز در خانه‌اش ورزشگاه امارات میزبان ناتینگهام فارست بود تا اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر را انجام بدهد.

شاگردان آرتتا که حاکم بازی بودند در نیمه اول با دو گل ادی انکتیا و بوکایو ساکا از حریف پیش افتادند و نیمه اول را با برتری 2-0 به پایان بردند. در نیمه دوم آرسنال روی یک ضدحمله دروازه‌اش را باز شده دید و این بازی در نهایت با پیروزی 2-1 تیم آرتتا به پایان رسید.

آرتتا در نشست خبری بعد از مسابقه گفت از عملکرد تیمش خیلی راضی است و به خصوص از اینکه بازیکنانش از یک پیروزی در هفته اول حس خوبی به دست آورده‌اند احساس رضایت دارد.

1908665

بولت تراکتوردرخشش ادی انکتیا در این مسابقه
برای ادی خیلی خوشحالم چون او در تیم ما الگو است. ادی از اینکه در فینال کامیونیتی شیلد بازی نکرده بود خیلی ناراحت بود. نوع تمرین کردنش در هفته اخیر واقعا فوق‌العاده بود. باید تلاشش را می‌دیدید! عملا داشت می‌گفت اگر به من بازی ندهی حتما نابینا هستی!

بولت تراکتورنظر آرتتا درباره عملکرد آرسنال مقابل فارست
به لیگ برتر خوش آمدید! این را می‌توانید تیتر گزارش‌هایتان بکنید. ما کاملا برتر بودیم و کنترل را در دست داشتیم. کاملا شایسته پیروزی بودیم. 2-0 جلو افتادیم و فرصت‌های بیشتری را از دست دادیم. آنچه بیشتر برای من مهم است احساس خوبی است که بچه‌ها از این پیروزی در اولین قدم دارند.

بولت تراکتورمصدومیت یورین تیمبر در اولین بازی‌اش در لیگ برتر
در نیمه اول فیزیوتراپ‌ها و پزشک‌ها او را معاینه کردند و گفتند می‌تواند ادامه بدهد. ولی بلافاصله بعد از شروع نیمه دوم روی یک حرکت آسیب دید که واقعا جالب بود. باید روی او بررسی‌های بیشتری انجام بشود.

بولت تراکتورآرتتا عملکرد مارتینلی را چطور دید؟
آنچه امروز از او دیدم خیلی راضی‌کننده بود. اما دو هفته پیش در بازی مقابل موناکو از مارتینلی خیلی راضی نبودم. امروز اما همه ضعف‌ها را برطرف کرده بود و وقتی او به عقب برمی‌گردد و به سرعت شیفت کرده و راهی جلو می‌شود در این وضعیت مارتینلی یکی از بهترین و خطرناک‌ترین بازیکنان دنیا است.

دیدگاه‌ها