کد خبر : 1956985 | 21 مرداد 1402 ساعت 20:53 | 59.7K بازدید | 21 دیدگاه

خودنمایی ستاره ایتالیایی در انگلیس: چه خریدی! (عکس)

ساندرو تونالی، خرید بزرگ تابستانی نیوکسل، در اولین بازی رسمی خود برای این تیم خیلی زود به گل رسید.

خودنمایی ستاره ایتالیایی در انگلیس: چه خریدی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب از دقایقی قبل در ورزشگاه خانگی‌اش سنت جیمزز پارک در اولین هفته لیگ برتر انگلیس به مصاف استون‌ویلا رفته است.

ادوی هاو، سرمربی نیوکسل، در این بازی خرید بزرگ ایتالیایی تیمش در تابستان یعنی ساندرو تونالی را از آغاز در سمت چپ خط میانی به میدان فرستاده بود.

تونالی که امسال تابستان از میلان راهی نیوکسل شده و بسیاری از هواداران ایتالیایی را از خود دلخور کرده بود برای رسیدن به اولین گلش با پیراهن نیوکسل تنها شش دقیقه معطل ماند.

در دقیقه 6 مسابقه نیوکسل در یک حمله همه‌جانبه توسط گیمارش شوتی به سمت دروازه ویلا شلیک کرد که با واکنش عالی دیبو مارتینز دفع شد. اما توپ بار دیگر در اختیار بازیکنان نیوکسل قرار گرفت.

گوردن که صاحب توپ شده بود با جولینتون یک-دو کرده و سانتری به درون محوطه جریمه استون‌ویلا ارسال کرد که تونالی با آرامش این توپ را وارد دروازه دروازه‌بان آرژانتینی کرد تا اولین گل خود با پیراهن راه راه نیوکسل را به ثمر برساند.

1908737
1908736

بعد از گل تونالی شاگردان اونای امری خیلی زود پاسخ دادند و در دقیقه 11 با پاس اولی واتکینز توسط موسی دیابی خرید جدیدشان از لورکوزن به گل رسیدند تا خریدهای تابستانی دو تیم اولین گل‌های تیم‌شان در بازی اول فصل را به ثمر برسانند. در دقیقه 16 الکساندر ایساک با پاس سوِن بوتمن برای نیوکسل گلزنی کرد تا بازی با برتری 2-1 نیوکسل ادامه پیدا کند.

1908738

دیدگاه‌ها