کد خبر : 1957011 | 21 مرداد 1402 ساعت 22:54 | 35.6K بازدید | 20 دیدگاه

حمله مجری جنجالی‌ به خرید جدید آرسنال

پیرس مورگان، مجری معروف انگلیسی، با وجود پیروزی آرسنال مقابل ناتینگهام فارست از کای هاورتز انتقاد کرد.

حمله مجری جنجالی‌ به خرید جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، پس از اولین بازی آرسنال در فصل جدید برابر ناتینگهام فارست، پیرس مورگان در رسانه‌های اجتماعی به انتقاد از کای هاورتز، خرید تابستانی آرسنال پرداخت.

آرسنال در اولین بازی فصل جدیدش به میزبانی ورزشگاه امارات با گل‌های ادی نکیتا و بوکایو ساکا پیروز شد اما مورگان از اولین بازی هاورتز در لیگ تحت تاثیر قرار نگرفت.

1908813

هاورتز بازی را در خط میانی همراه با دکلان رایس و مارتین اودگارد آغاز کرد اما نتوانست تاثیر قابل توجهی در بازی داشته باشد.

عملکرد او مورد انتقاد مورگان قرار گرفت. او در توییتی خلاصه‌ای از اولین بازی فصل توپچی‌ها را توصیف کرد. مورگان نوشت:"من برد را می‌پذیرم اما آرسنال در نیمه دوم ضعیف بود و نمی‌دانم چرا فارست در طول بازی بیشتر از ما میل/شدت برای برد داشت. من هم نمی‌فهمم هاورتز چه چیزی به ما می‌دهد."

1908811

این بازیکن 24 ساله در تابستان با قراردادی 75 میلیون یورویی از چلسی به آرسنال، غرب لندن را با شمال آن عوض کرد. دوران حضور او در استمفوردبریج تا حد زیادی به عنوان یک نمایش بی‌نظیر تلقی می‌شد و در 132 بازی 32 گل برای آبی‌ها به ثمر رساند.

شاید هاورتز توسط مورگان مورد توجه قرار گرفته باشد اما هوادار معروف توپچی‌ها عملکرد این تیم در نیمه دوم را هم زیر سوال برد. شاگردان میکل آرتتا نیمه اول را با نتیجه 2-0 پیش بردند اما به حریف در نیمه دوم اجازه دادند یک گل به ثمر برسانند.

دیدگاه‌ها