کد خبر : 1957077 | 22 مرداد 1402 ساعت 09:05 | 112.2K بازدید | 31 دیدگاه

خنده‌ امباپه به اولین نمایش فصل پی‌اس‌جی (عکس)

کیلیان امباپه همراه عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، با حضور در ورزشگاه پارک دو پرنس بازی مقابل لوریان را تماشا کرد.

خنده‌ امباپه به اولین نمایش فصل پی‌اس‌جی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در حال خنده چهره‌ای شاداب با عثمان دمبله، خرید جدید پاری سن ژرمن، روی‌ سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس دیده شده است.

قهرمان فصل گذشته فرانسه امشب در بازی اول فصل جدید به مصاف لوریان رفت و در نهایت هم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

امباپه، نیمار و مارکو وراتی از لیست تیم پاریسی برای بازی ابتدایی لیگ در پارک دو پرنس کنار گذاشته شدند. هر سه آن‌ها هم مایل هستند با باشگاه همکاری نکنند و هر چه زودتر جدایی‌شان نهایی شود.

تی‌ان‌تی اسپورت، شریک حق پخش لیگ فرانسه در انگلیس، تصاویری از این بازیکن فرانسوی روی سکوهای ورزشگاه با این شرح منتشر کرده است:"کیلیان امباپه در ورزشگاه می‌خندد."

1908991

به نظر می‌رسید که او از حضور تماشاگران لذت می برد هر چند تیمش برابر تیم رده دهم فصل گذشته نتوانست به پیروزی دست پیدا کند.

امباپه فصل گذشته 29 گل در لیگ به ثمر رساند اما بن بست او و باشگاه برای تمدید قرارداد به این معنی است که او ظاهراً برای بازی بعدی هم در دسترس نخواهد بود.

در عوض، او با برادرش ایتان در میان هواداران بود. امباپه تنها یک سال از قراردادش در پاریس باقی مانده است و گفته می‌شود در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید خواهد رفت.

دیدگاه‌ها