کد خبر : 1957125 | 22 مرداد 1402 ساعت 11:59 | 9.6K بازدید | 30 دیدگاه

چلسی - لیورپول: به امید یک فصل متفاوت

چلسی و لیورپول امروز قرار است یکی از جذاب‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس را برگزار کنند.

چلسی - لیورپول: به امید یک فصل متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان لیورپول خواهد بود. 

دیدار این دو تیم همیشه از جذابیت‌های بسیاری برخوردار بوده و تقارن آن با هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باعث شده که بسیاری مشتاق دیدن تقابل این دو تیم با نسخه جدیدشان در فصل جدید باشند. 

چلسی این شانس را دارد که در این بازی از خریدهای جدیدش رونمایی کند، هرچند کریستوفر انکونکو که از لایپزیش به این باشگاه ملحق شد، شاید تا ماه ژانویه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو قادر به همراهی تیمش نباشد.

مائوریسیو پوچتینو امروز برای اولین بار در یک دیدار رسمی به عنوان سرمربی روی نیمکت چلسی خواهد نشست و این بازی از حساسیت خاصی برای او هم برخوردار است. 

1903564

از سوی دیگر، الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای هم این فرصت را دارند که اولین حضورشان در میدان در رقابت‌های لیگ برتر با پیراهن لیورپول را تجربه کنند و شرایط این تیم را نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشند. 

این دو تیم در شش بازی گذشته که روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند، به نتیجه مساوی رضایت‌ داده‌اند و چهار دیدار اخیر آنها در حالی با نتیجه تساوی به پایان رسیده که حتی یک گل هم بین آنها رد و بدل نشده است اما هرگز در تاریخ فوتبال انگلیس پیش نیامده که دو تیم در پنج بازی متوالی 0-0 مساوی کنند و همین موضوع هواداران را به دیدن دیداری پر گل امیدوار کرده است. 

چلسی آخرین بار در تاریخ هفت مارس با دو گل از سد دورتموند در لیگ قهرمانان گذشته و از آن زمان تا به حال در هشت بازی در استمفوردبریج چهار مساوی و چهار شکست را تجربه کرده است. 

با این حال، آبی‌های لندن به صورت مشترک رکوددار بیشترین تعداد پیروزی در اولین دیدارهای لیگ برتر هستند و در 20 دیدار موفق شده‌اند به عنوان تیم برنده از زمین بازی بیرون بروند. 

1906578

لیورپول هم در هشت دیدار خارج از خانه در فصل گذشته شکست خورد که با مجموع باخت‌های این تیم در سه فصل پیش از آن برابر بود اما شرایط این تیم در فصل گذشته با دوران اوجش فاصله زیادی داشت. 

آنها در دیدارهای پایانی بالاخره به خودشان آمدند و در 11 بازی شکست نخوردند که آمار بسیار خوبی است. این تیم همچنین در 10 فصل اخیر در دیدار اولش بازنده نبوده است. 

این آمار طرفداران هر دو تیم را امیدوار می‌کند که تیم‌های محبوب‌شان انگیزه بسیاری برای شروع درخشان فصل و ارائه عملکردی قابل قبول همراه با کسب پیروزی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها