کد خبر : 1957192 | 23 مرداد 1402 ساعت 03:44 | 44.2K بازدید | 12 دیدگاه

جنگ آغاز شد: این ستاره می‌خواهد به یونایتد برود!

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را برای پیوستن به منچستریونایتد به کار خواهد گرفت.

جنگ آغاز شد: این ستاره می‌خواهد به یونایتد برود!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پاوارد با بایرن مونیخ در تابستان سال آینده میلادی به پایان خواهد رسید و او قصد دارد در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود. 

این بازیکن چند هفته قبل این موضوع را اعلام کرده و به مدیران باشگاه و توماس توخل خبر داده بود که دیگر تمایلی به ادامه حضور در آلیانز آرنا ندارد و امیدوار است که بتواند در فاصله یک سال تا پایان مهلت قرارداد این تیم را ترک کند.
 
اسکای اسپورت آلمان خبر داده که منچستریونایتد مشتری جدی این مدافع فرانسوی است و پیشنهادی رسمی را هم برای جذب او ارائه کرده که با پاسخ منفی بایرن روبرو شده است. 

1887890

با این حال، او به هیچ وجه قصد ندارد به این سادگی کوتاه بیاید و تا جایی که برایش ممکن باشد با باشگاه بایرن خواهند جنگید تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن کار انتقالش به اولدترافورد را نهایی کند. 

مذاکرات بین مدیران این دو باشگاه همچنان ادامه دارد و مبلغ در نظر گرفته شده برای فروش پاوارد 30 میلیون یورو است اما پیشنهاد یونایتد با این مبلغ فاصله بسیار زیادی دارد و به همین دلیل از سوی بایرن رد شده است. 

یونایتد در حال حاضر منتظر نهایی شدن فروش هری مگوایر است تا بتواند با بودجه حاصل از انتقال او، پیشنهاد بهتری را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به بایرن مونیخ ارائه کند.

دیدگاه‌ها