کد خبر : 1957201 | 22 مرداد 1402 ساعت 16:11 | 67.7K بازدید | 16 دیدگاه

جانشین هری کین در تاتنهام مشخص شد

ستاره برزیلی تاتنهام در خط حمله این تیم مقابل برنتفورد حضور دارد.

جانشین هری کین در تاتنهام مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تاتنهام که یک روز قبل از شروع فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس، هری کین کاپیتان خود را به بایرن مونیخ منتقل کرد و از دست داد، امروز با یک مهاجم برزیلی نخستین مسابقه خود را مقابل برنتفورد برگزار می‌کند.

ریچارلیسون که پنج روز قبل در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل تاتنهام در جام خوان گمپر مقابل بارسلونا در ترکیب ابتدایی تاتنهام قرار گرفت و ۷۶ دقیقه در زمین بود، امروز هم در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ جزیره در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش دیده می شود و به جای هری کین در راس خط حمله حضور دارد.

این مهاجم ۲۶ ساله و ملی‌پوش برزیلی که در تابستان سال گذشته از اورتون به تاتنهام پیوست، در فصل اخیر لیگ برتر انگلیس ۲۷ بار به‌عنوان یار ثابت و تعویضی برای این تیم به میدان رفت که توانست یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد و در دو مسابقه جام اتحادیه و جام حذفی نیز فرصت حضور پیدا کند.

ریچارلیسون که بهترین آمار گلزنی خود را در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ در اورتون با زدن ۱۳ گل در هر دو فصل متوالی داشته، امیدوار است با جدایی هری کین بتواند جایگاه ثابتی در تاتنهام به دست بیاورد و در ترکیب این تیم ماندگار شود.

1909146

دیدگاه‌ها