کد خبر : 1957218 | 22 مرداد 1402 ساعت 17:19 | 29.5K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش هواداران: فقط این مربی لایق نیمکت ایتالیاست

روبرتو مانچینی به طور غیرمنتظره‌ای از سرمربیگری ایتالیا استعفا داد هواداران تیم ملی ایتالیا به این اتفاق واکنش نشان دادند و همچنین خواستار حضور لوچانو اسپالتی روی نیمکت این تیم شدند.

واکنش هواداران: فقط این مربی لایق نیمکت ایتالیاست

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی 58 ساله تیم ملی ایتالیا، تصمیم گرفت از نقش خود در این تیم کناره‌گیری کند.
مانچینی در ماه می 2018 سرمربی ایتالیا شد و پس از ناکامی آنها در راهیابی به جام جهانی روسیه، این تیم را از خاکستر بیرون آورد. او به سرعت همه چیز را تغییر داد و تیم را به رکورد 36 بازی بدون شکست رساند که شامل قهرمانی تاریخی آنها در یورو 2020 هم بود.

یورو 2020 نقطه اوج برای مانچینی و آتزوری بود. پس از آن شیب نزولی این تیم آغاز شد. با ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی قطر، این تیم برای دو دوره متوالی از حضور در جام‌جهانی باز ماند.

1909167

استعفای ناگهانی مانچینی باعث اختلاف نظر بین هواداران شد، برخی نظرات محترمانه بودند، برخی دیگر از دیدن جدایی او بسیار خوشحال شدند. همچنین هواداران ایتالیا از لوچانو اسپالتی خواستند که پس از جدایی اخیر از ناپولی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

یک کاربر نوشت: "این تنها خبری بود که می‌توانست همه طرفداران فوتبال در ایتالیا را متحد کند."
کابر دوم نوشت: "او هر کاری کرد تا تونالی را دعوت نکند."
نفر سوم در این باره گفت: "بیایید امیدوار باشیم، اسپالتی مربی جدید باشد."
کاربری به اسم نیکولا گفت: "فقط یک اسم مناسب تیم ملی ایتالیاست: لوچانو اسپالتی"

در حال حاضر فدراسیون فوتبال ایتالیا هنوز به طور جدی مذاکرات خود را با مربی جدیدی آغاز نکرده است. اما صحبت‌هایی در مورد دنیله ده‌روسی و فابیو کاناوارو وجود دارد تا به عنوان جانشین مانچینی، روی نیمکت آتزوری بنشینند.

دیدگاه‌ها