کد خبر : 1957237 | 22 مرداد 1402 ساعت 18:27 | 23.9K بازدید | 21 دیدگاه

تعریف و تمجید اسطوره انگلیسی از پیرلوی جدید

آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و اسطوره تیم نیوکسل، از اولین بازی ساندرو تونالی در این تیم تعریف و تمجید کرد.

تعریف و تمجید اسطوره انگلیسی از پیرلوی جدید

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 23 ساله ایتالیایی، ماه گذشته از میلان به نیوکسل منتقل شد. تیم انگلیسی بابت خرید این بازیکن 70 میلیون یورو به روسونری پرداخت کرد.

تونالی در اولین بازی خودش برای نیوکسل خوش درخشید و فقط 6 دقیقه زمان لازم داشت تا اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند. این بازیکن ایتالیایی عملکرد بسیار خوبی در خط هافبک تیمش داشت و از 54 پاس خود، 48 پاس را سالم به هم تیممی‌هایش رساند. عملکرد بسیار خوب تونالی در اولین بازی به شدت هواداران این تیم را هیجان زده کرد.
همچنین آلن شیرر، اسطوره نیوکسل نیز از عملکرد بسیار خوب این بازیکن در اولین بازی فصل تعریف و تمجید کرد: "امروز در سنت جیمز پارک برخی از بازیکنان نیوکسل بازی‌های زیبایی به نمایش گذاشتند، من فکر می‌کنم آنتونی گوردون عالی بود، الکساندر ایساک عالی بود، هاروی بارنز، یک گل زد و یک پاس گل داد، اما ستاره نمایش ساندرو تونالی بود.

1909204

عملکرد او در خط هافبک عالی بود. گل او، پاس‌هایش، تکل‌ها، دوندگی‌اش، اضافه شدن به موقع به محوطه جریمه، او تقریبا در همه چیز عالی بود. او به خوبی در همه جای زمین خودش را درگیر می‌کرد. او فوق‌العاده بود."

گری لینه کر، مبلغی که نیوکسل برای خرید این بازیکن پرداخت کرده است را یاداوری کرد و شیرر در واکنش به این موضوع گفت: "اگر مبلغ پرداخت شده برای او را با مبلغ‌هایی که این روزها برای بازیکنان خط هافبک پرداخت می‌شود، مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که این فقط یک معامله است و چیز عجیبی نیست. او هنوز روزهای اول حضورش در نیوکسل را می‌گذراند. و واقعا چه شروع باشکوهی در این تیم داشت."

نیوکسل در دومین بازی خود در لیگ برتر انگلیس، هفته آینده در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. بازی در برابر تیم قدرتمند پپ گواردیولا می‌تواند آزمون خیلی خوبی برای هافبک ایتالیایی باشد.

دیدگاه‌ها