کد خبر : 1957251 | 22 مرداد 1402 ساعت 21:08 | 21.6K بازدید | 65 دیدگاه

لیورپول 1 چلسی 1: خریدهای جدید چنگی به دل نزدند!

چلسی که در هفته اول لیگ برتر در خانه خود میزبان لیورپول بود به تساوی 1-1 رضایت داد.

لیورپول 1 چلسی 1: خریدهای جدید چنگی به دل نزدند!

به گزارش "ورزش سه"، مهم‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر بدون شک تقابل چلسی با سرمربی جدیدش مائوریسیو پوچتینو و لیورپول یورگن کلوپ بود. این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. گل لیورپول را لوئیس دیاز و گل چلسی را اکسل دیساسی به ثمر رساندند.

ویدئو: 307668

چلسی و لیورپول در بزرگترین بازی هفته اول فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند. دو تیمی که فصل گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردند و هیچکدام موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشدند.

1909243

لیورپوللیورپول که در خانه حریف بازی می‌کرد اولین گل بازی را در دقیقه 18 به ثمر رساند. محمد صلاح در سمت راست صاحب توپ شد و با پاسی خلاقانه که شباهت زیادی به پاس رودریگو به وینیسیوس در دیدار لیورپول و رئال مادرید در لیگ قهرمانان داشت، لوئیس دیاز را صاحب موقعیت کرد تا این ستاره کلمبیایی دروازه چلسی را باز کند.

1909248
ویدئو: 307663

یازده دقیقه بعد صلاح موفق شد توپ را از خط دروازه چلسی عبور دهد. پاس عمقی الکساندر آرنولد را صلاح با خونسردی وارد دروازه سانچز کرد. داور ابتدا گل را پذیرفت ولی بررسی با VAR نشان داد که صلاح در موقعیت آفساید قرار داشته است.

1909245

چلسیدر دقیقه 37 چلسی در خانه‌اش کار را به تساوی کشاند. چلسی صاحب یک کرنر شد و ناتوانی لیورپولی‌ها در دفع مناسب توپ باعث شد بن چیلول با ضربه سر توپ را به محوطه شش قدم لیورپول بفرستد و دیساسی با حضور به موقع در صحنه توپ را از آلیسون عبور داد.

ویدئو: 307665
1909246

دو دقیقه بعد آبی‌ها شوک بزرگی به لیورپول وارد کردند و برای دومین بار به گل رسیدند اما از شانس خوب تیم یورگن کلوپ این گل آفساید تشخیص داده شده و مردود شد. فرناندز با پاسی تماشایی توپ را در اختیار بن چیلول گذاشت تا او از آلیسون عبور کرده و توپ را وارد دروازه خالی لیورپول کند. اما این بار هم VAR نشان داد که چیلول در زمان ارسال پاس فرناندز در آفساید قرار داشته است.

1909247

در ادامه نیمه اول شاهد موقعیت جدی‌ای نبودیم و نیمه اول که دو گل آفساید داشت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم اولین فرصت نصیب لیورپولی‌ها شد. ارسال رابرتسون باعث شد سیلوا چاره‌ای جز فرستادن توپ به کرنر نداشته باشد. سوبوسلای این کرنر را ارسال کرد و دیاز توپ را به سمت دروازه چلسی فرستاد اما توپ در میانه راه به دست جکسون برخورد کرد. بازیکنان لیورپول معتقد به پنالتی بودند اما VAR این درخواست لیورپولی‌ها را نپذیرفت.

دو دقیقه بعد استرلینگ با یک پیشروی توپ را به فرناندز رساند تا او سرضرب چیلول را صاحب توپ کند. شوت پای چپ این مدافع انگلیسی را آلیسون دفع کرد تا یکی از موقعیت‌های عالی چلسی از دست برود.

1909244

در دقیقه 72 یک بار دیگر آلیسون مانع باز شدن دروازه لیورپول شد. کالویل در سمت چپ جکسون را راه انداخت و این مهاجم چلسی با پیشروی و پشت سر گذاشتن کوناته شوتی به سمت دروازه لیورپول شلیک کرد که دروازه‌بان برزیلی در دو مرحله مهارش کرد.

در نهایت اتفاق مهم دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد و دیدار بزرگ هفته اول لیگ برتر با تقسیم امتیازها بین چلسی و لیورپول به پایان رسید.

دیدگاه‌ها