کد خبر : 1957254 | 22 مرداد 1402 ساعت 21:36 | 58.5K بازدید | 19 دیدگاه

مشکل بزرگ چلسی بالاخره حل شد! (عکس)

در حالی که چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.

مشکل بزرگ چلسی بالاخره حل شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امسال تابستان نتوانست به موقع برای پیراهنش اسپانسر پیدا کند و حتی امروز با شروع فصل جدید لیگ برتر بازیکنان این تیم در حالی به مصاف لیورپول رفتند که نام اسپانسر تبلیغاتی روی پیراهن‌شان دیده نمی‌شد.

اما شبکه اسکای در یک ویدیوی کوتاه نام اسپانسر جدید باشگاه را فاش کرد. شرکت آمریکایی infinite athelete که از غول‌های فناوری است به زودی به عنوان اسپانسر رسمی چلسی معرفی خواهد شد.

در این گزارش ادعا شده که چلسی با این شرکت قراردادی 50 میلیون یورویی امضا کرده است. در طول پیش‌فصل و حتی در بازی امروز مقابل لیورپول بازیکنان چلسی با پیراهن‌هایی مشاهده شدند که جای اسپانسر تبلیغاتی بر سینه‌شان خالی بود.

1909258

پیش از این تلگراف در گزارشی ادعا کرده بود که چلسی امیدوار است قراردادی امضا کند که ارزش آن بیشتر از قرارداد سالانه به ارزش 46 میلیون یورو با کمپانی Three باشد.

مشکل چلسی که امضای قرارداد با اسپانسر جدید را طولانی کرده بود عملکرد ضعیف این تیم در فصل گذشته بود. حالا به نظر می‌ر‌سد اسپانسر آمریکایی جدید چلسی شرایط این تیم را پذیرفته و شاگردان پوچتینو به زودی با نام infinite athlete بر پیراهن‌شان وارد زمین خواهند شد.

دیدگاه‌ها