کد خبر : 1957265 | 22 مرداد 1402 ساعت 22:33 | 131.6K بازدید | 37 دیدگاه

تندترین واکنش ممکن به تعویض

کلوپ عصبانیت شدید صلاح را برانگیخت! (عکس)

محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.

کلوپ عصبانیت شدید صلاح را برانگیخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح پس از تعویض و نادیده گرفتن یورگن کلوپ در جریان بازی لیورپول مقابل چلسی، مود توجه قرار گرفت.

این بازیکن 31 ساله در اولین روز لیگ برتر به عنوان بازیکن لیورپول موفق به گلزنی نشد. تیم او امشب در استمفوردبریج مقابل شاگردان مائوریسیو پوچتینو به تساوی 1-1 دست یافت.

1909279

مهاجم مصری بعد از 77 دقیقه جای خود را به هاروی الویت داد و از تصمیم به تعویض عصبانی شد. او با چهره‌ای خشمگین در حالی که زمین را ترک می‌کرد با عصبانیت چسب‌های روی دستش را باز می‌کرد.

پس از تعویض او مستقیماً به سمت نیمکت لیورپول حرکت کرد و با یورگن کلوپ، که در منطقه فنی باقی ماند و به مهاجم نزدیک نشد، دست نداد.

1909278

گری نویل، مفسر این بازی، پس از حرکت صلاح گفت: "اوه او سرزنش شد!" در حالی که جیمی کاراگر اضافه کرد: "از برخی جهات می‌توانم ناامیدی او را درک کنم. او در نیمه اول خوب بود. لیورپول در نیمه دوم از نظر هجومی درگیر بازی نبوده، پس او باید چه کار کند؟"

1909284

صلاح که در این بازی یک پاس گل برای لوئیز دیاز ارسال کرد در نیمه اول موفق به گلزنی شده بود اما به دلیل آفساید این گل پس از بررسی VAR رد شد.

پس از بازی، یورگن کلوپ اعتراف کرد که با واکنش این مهاجم همدردی کرده اما دلایل تاکتیکی پشت تعویض را فاش کرد و گفت: "می‌توانم درک کنم زیرا اگر صلاح گل می‌زد، رکورد جدیدی برای گل‌های زده شده در بازی‌های ابتدایی فصل به دست می‌آورد، اما من به آن فکر نکردم. ما به ثبات نیاز داشتیم و به انرژی تازه نیاز داشتیم. برای همه این یک نیاز فوق العاده شدید بود. این تنها چیزی است که می‌توانم در مورد آن بگویم، واکنش صلاح کاملاً خوب بود. وقتی که 1-1 هستیم و بازیکنی که فکر می‌کند گل می‌زند را تعویض کنم و او بعد به آغوش من بیاید، واقعاً شگفت‌زده می‌شوم، بنابراین واکنش صلاح کاملا خوب است."

1909286

دیدگاه‌ها