کد خبر : 1957290 | 23 مرداد 1402 ساعت 05:50 | 40.2K بازدید | 14 دیدگاه

انتقالی که این کاپیتان را به یک خیانتکار تبدیل می‌کند

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، با مدیر باشگاه فیورنتینا ملاقات کرد.

انتقالی که این کاپیتان را به یک خیانتکار تبدیل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی صبح یکشنبه در حال صرف صبحانه با دانیله پراده، مدیر فیورنتینا، دیده شد. بر همین اساس چندین رسانه گزارش دادند که امکان دارد مدافع یوونتوس به فیورنتینا منتقل شود.

بونوچی که فصل گذشته کاپیتان یوونتوس  بود، در حال حاضر جایگاهی در ترکیب تحت هدایت مکس آلگری ندارد و حتی از تور پیش فصل تیمش در ایالات متحده کنار گذاشته شده بود.

با وجود تلاش‌های اخیر این بازیکن 36 ساله برای بازگشت به ترکیب یوونتوس، اکنون به نظر می‌رسد که خروج از تورین محتمل‌ترین سناریوی پیش روی اوست.

بونوچی روز یکشنبه برای دیدار با پراده در فورته دی مارمی در توسکانی دیده شد. این دو را الساندرو ناسی، پسر عموی آندره آ آنیلی و لاپو الکان همراهی می‌کردند.

1909329

گل ایتالیا گزارش می‌دهد که تمایل فیورنتینا به جذب بونوچی واقعی است اما آن‌ها تنها باشگاه خواهان جذب این بازیکن در ایتالیا نیستند.

در همین حال، کالچومرکاتو گزارش داد که بونوچی تنها موضوع مورد بحث نیست، زیرا یوونتوس همچنان به دنبال جذب سفیان امرابط، هافبک فیورنتینا است. بدین ترتیب ممکن است معاوضه‌ای بین این دو باشگاه صورت بگیرد.

یوونتوس و فیورنتینا دشمنان قدیمی هم محسوب می‌شوند و رفتن بونوچی به فیورنتینا مطمئنا خشم هواداران تورینی را به همراه خواهد داشت. یکی از معروف‌ترین انتقال‌های تاریخ دو باشگاه، رفتن روبرتو باجو از فیورنتینا به یوونتوس بود که باعث شد طرفداران بنفش‌ها هرگز او را نبخشند.

دیدگاه‌ها