کد خبر : 1957300 | 23 مرداد 1402 ساعت 00:58 | 46.4K بازدید | 42 دیدگاه

بازگشت سعادتمند به استقلال به تعویق افتاد

احمد سعادتمند حداقل تا 24 ساعت آینده به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه نمی‌شود ولی ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد.

بازگشت سعادتمند به استقلال به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص تغییرات جدید در هیئت مدیره استقلال به گوش می‌رسد. پس از جدایی پرویز مظلومی و محمد مومنی، دو شخص دیگر به هیئت مدیره اضافه شدند. با حضور علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده، آنها در کنار مهدی افضلی و حجت کریمی به چهار عضو هیئت مدیره تبدیل شدند.

اما پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، حجت کریمی از سمت خود در هیئت مدیره استقلال کنار رفت و در 35 روز گذشته، تنها سه نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره مشغول فعالیت بوده و در باشگاه تصمیم گیری کرده اند. لزوم حضور فرد یا افراد جدید باعث شد تا وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، به دنبال اضافه کردن افراد جدیدی به این ترکیب سه نفره باشد.

طی روزهای گذشته شایعاتی درخصوص حضور احمد سعادتمند در هیئت مدیره استقلال شنیده می‌شد. مدیرعامل سابق استقلال که پس از پایان لیگ نوزدهم جای خود را به احمد مددی داد، حالا احتمال دارد تا یک بار دیگر یکی از صندلی‌های مدیریت باشگاه را از آن خود کند.

قرار است جلسه هیئت مدیره استقلال تشکیل شود و همین مسئله باعث شد تا اخباری در فضای مجازی منتشر شود مبنی بر اینکه احمد سعادتمند به صورت رسمی به کادر مدیریتی آبی‌ها بازخواهد گشت که البته پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد.

در جلسه هیئت مدیره استقلال که با حضور رئیس مجمع نیز برگزار می‌شود، قرار است تنفس داده و انتخاب فرد جدید برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها به چند روز دیگر موکول شود.

احمد سعادتمند از شانس بالایی برای بازگشت به استقلال برخوردار است ولی چیزی که مشخص است، این اتفاق حداقل تا 24 ساعت آینده و در جلسه آتی هیئت مدیره رخ نخواهد داد، مگر اینکه سعادتمند در جلسه بعدی به جمع اعضای هیئت مدیره اضافه شود.

دیدگاه‌ها