کد خبر : 1957304 | 23 مرداد 1402 ساعت 07:41 | 115.7K بازدید | 18 دیدگاه

شماره ۶ استقلال آماده ورود(عکس)

مدافع جدید استقلال به دنبال انجام نخستین بازی برای این تیم است.

شماره ۶ استقلال آماده ورود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان انجام داد که جواد نکونام از بین خریدهای جدیدش فقط آرمین سهرابیان که تجربه بازی برای آبی پوشان داشت را در ترکیب ابتدایی قرار داد و در نیمه دوم نیز مهرداد محمدی را به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد ولی دیگر نفرات جدیدش از جمله ایمان سلیمی را برای دیدارهای بعد نگه داشت.

نکونام که احتمالا بخاطر دیر شروع شدن تمرینات پیش فصل استقلال و برای هماهنگی قبلی بین بازیکنان سال گذشته تصمیم گرفت بیشتر ترکیبش را از جمع مهره‌های قبلی انتخاب کند، در تمرینات گذشته ایمان سلیمی و دیگر بازیکنان جدید را هم به طور جدی زیر نظر گرفته و احتمال استفاده از آنها وجود دارد.

1909369

ایمان سلیمی که پیراهن شماره ۶ استقلال را برتن خواهد کرد، پس از دوران موفق در تراکتور، مس رفسنجان و ...، حالا انگیزه زیادی دارد تا بتواند نظر نکونام را جلب کند و به ترکیب آبی‌ها برسد و جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست بیاورد.

شماره ۶ استقلال در گذشته بر تن بازیکنانی مثل روزبه چشمی بود که این بازیکن و کاپیتان آبی‌ها در حال حاضر پیراهن ۴ را دارد و ایمان سلیمی با این لباس منتظر خودنمایی در جمع شاگردان نکونام است.

دیدگاه‌ها