کد خبر : 1957307 | 23 مرداد 1402 ساعت 06:59 | 55.8K بازدید | 37 دیدگاه

لژیونر سابق، فوروارد تراکتور در بازی پرسپولیس

حضور امیرحسین حسین‌زاده، در بازی تراکتور-سپاهان آن‌چنان چنگی به دل نزد.

لژیونر سابق، فوروارد تراکتور در بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که باشگاه تراکتور، روزهای طولانی در پی عقد قدارداد با یک مهاجم خارجی بود، سرانجام به واسطه محدودیت‌ها و مسائل تحمیل شده بر این باشگاه، پرونده خرید بازیکن خارجی باتوجه به خرید لژیونرهای پرتعداد این تیم بسته شد تا تراکتوری‌ها نتوانند برای خط حمله آن مهره مدنظر سرمربی را به تبریز بیاورند. البته آنها عارف رستمی و امیرحسین‌ حسین‌زاده را برای این پست دارند؛ ضمن اینکه سیامک نعمتی نیز سابقه بازی در پست مهاجم را دارد.

در این بین امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن سابق سایپا، استقلال و شارلروا که یکی از مهمترین خریدهای این فصل تراکتور بوده، در دیدار سپاهان به عنوان تک مهاجم به میدان رفت اما نمایش کلی تراکتور در آن بازی جوری نبود که بشود عملکرد خاصی از حسین‌زاده مشاهده کرد. بقیه بازیکنان نیز در فرم خوبی نبودند و این مسئله ممکن است به دلیل باز نشدن بدن‌های آنها بعد از هفته‌ها بدنسازی سنگین باشد.

1901777

در عین حال سبک بازی پاکو خمس و اصرار او به پرس طوری است که بازیکنان بین خط مورد علاقه او هستند و حسین‌زاده هم از همین دست بازیکنان است که به همین دلیل او را در خط حمله امتحان کرده است اما این بازیکن باارزش و ملی‌پوش فوتبال ایران که شاید در صورت حضور اسکوچیچ در جام جهانی به این تورنمنت هم می‌رفت، پس از بازگشت به لیگ برتر ایران باید خود را با پیراهن تیم تازه در فرمی نشان بدهد که از او به یاد داریم؛ زمانی که او تک ستاره استقلال و یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم فرهاد مجیدی در فوتبال ایران بود.

در اینکه همه تراکتوری‌ها می‌خواهند از بازی پرسپولیس درخشش را شروع کنند شکی نیست و باید ببینیم که شرایط در روز بازی به چه شکل خواهد بود و باید دید آیا آنها شبیه تیمی می‌شوند که به انتظار طولانی طرفداران این باشگاه برای حضور همیشگی در پله‌های بالای جدول و لمس جام قهرمانی پایان بدهد؟

در این بین امیرحسین حسین‌زاده قطعا یک بازیکن کلیدی و پراهمیت است و همه در انتظار چیزی هستند که باعث جذب او بوده است.

دیدگاه‌ها