کد خبر : 1957449 | 23 مرداد 1402 ساعت 16:46 | 48.4K بازدید | 30 دیدگاه

مرادمند و انگیزه ویژه برای بازگشت به تیم ملی

صخره استقلال برای پیراهن مقدس می‌جنگد (عکس)

مدافع استقلال با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش حاضر است و تلاش می‌کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

صخره استقلال برای پیراهن مقدس می‌جنگد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که در فصل گذشته از سوی ریکاردو ساپینتو کمتر مورد استفاده قرار گرفت، هر بار در ترکیب آبی‌ها به میدان رفت عملکرد خوبی داشت و توانست در اواخر فصل گل‌های حساسی نیز برای تیمش به ثمر برساند.

مرادمند که در سال‌های گذشته یکی از مدافعان مطرح و پرتلاش فوتبال ایران بوده، همواره سعی کرده آمادگی جسمانی خود را حفظ کند و در شروع لیگ برتر بیست و سوم هم نشان داد وضعیت خوبی دارد.

1909581

این مدافع باتجربه در هفته اول لیگ با نظر جواد نکونام مقابل نفت آبادان به میدان رفت و توانایی‌های خودش را نشان داد. عملکرد خوب مرادمند باعث شده تا زمزمه‌هایی درباره بازگشت او به تیم ملی نیز مطرح شود.

مرادمند آخرین بار در زمان سرمربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد و حالا با گذشت بیش از دو سال شنیده می‌شود که امیر قلعه‌نویی این مدافع را زیر نظر گرفته و یکی از بازیکنانی است که در لیست آینده تیم ملی قرار خواهد گرفت.

همین موضوع انگیزه مرادمند را بالاتر برده و او با روحیه خوب خودش را برای بازی دوم استقلال مقابل ملوان آماده می‌کند. بی‌شک درخشش در بازی‌های آینده استقلال می‌تواند مرادمند را به لیست آینده تیم ملی در فیفادی شهریورماه نزدیک‌تر کند و طبیعی است که او در تمرینات و مسابقات استقلال همه تلاش خود را برای نمایش خوب به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها