کد خبر : 1957475 | 23 مرداد 1402 ساعت 18:40 | 60K بازدید | 47 دیدگاه

پپ کوتاه آمد: بارسا بالاخره از سیتی بازیکن می‌گیرد!

بارسلونا با کانسلو به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.

پپ کوتاه آمد: بارسا بالاخره از سیتی بازیکن می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا همچنان به تلاش برای به خدمت گرفتن ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، ادامه می‌دهد و گزارش‌های رسانه‌ها در اسپانیا حاکی است امروز پیشرفتی مهم در این تلاش‌ها حاصل شده است.

بر اساس گزارش‌ها بارسلونا امروز بعد از مدت‌ها مذاکره با کانسلو با او به توافق شخصی رسیده است. از طرف دیگر منچسترسیتی بالاخره از مقاومت بر سر انتقال کانسلو دست برداشته و به باشگاه کاتالان اطلاع داده که حاضر است پیشنهاد بارسا برای انتقال قرضی این مدافع را بررسی کند.

1909631

روزنامه اسپورت می‌گوید بارسلونا حالا به انتقال کانسلو مطمئن شده و به زودی پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن قرضی او ارسال خواهد کرد. بارسا در این پیشنهاد قرضی بند خرید دائمی در انتهای فصل را می‌گنجاند.

توافق شخصی بارسلونا با کانسلو به این معنی است که دو طرف بر سر میزان دستمزد او به توافق کامل رسیده‌اند. کانسلو برای اینکه بتواند راهی بلوگرانا شود باید با دریافت دستمزدی کمتر از آنچه در حال حاضر از منچسترسیتی می‌گیرد موافقت می‌کرد.

روزنامه اسپورت می‌گوید در ساعت‌های آینده امروز جلسه‌ای مهم بین نمایندگان بارسا و منچسترسیتی برگزار می‌شود و پیشنهاد رسمی بلوگرانا در این جلسه در اختیار سیتیزن‌ها قرار خواهد گرفت. بر اساس این گزارش در روزهای گذشته ملاقاتی بین ژرژ مندس و مدیر ورزشی بارسا، دکو، انجام شد که توافق اولیه در همین جلسه انجام شده بود.

دیدگاه‌ها