کد خبر : 1958192 | 26 مرداد 1402 ساعت 04:18 | 45.6K بازدید | 8 دیدگاه

سیتی به این شرط ستاره‌اش را به بارسا می‌فروشد!

منچسترسیتی به بارسلونا اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به فروش ژوائو کانسلو است که بند خرید اجباری در قراردادش گنجانده شود.

سیتی به این شرط ستاره‌اش را به بارسا می‌فروشد!

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو به اولویت اصلی ژاوی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده و مدیران بارسا به همین دلیل به صورت جدی در حال مذاکره برای جذب او هستند.

مشکلات این بازیکن با پپ گواردیولا باعث شده که او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی بایرن مونیخ شود، اما در این باشگاه هم ماندگار نشد و حالا امیدوار است که هرچه زودتر بتواند سیتی را به مقصد تیمی جدید ترک کند. 

مذاکرات مدیران بارسا با سیتی از مدتی قبل آغاز شده اما دو طرف هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر بر سر مبلغ انتقال این ستاره پرتغالی به توافق برسند، خصوصا که شرایط مالی بارسا و سقف پرداخت دستمزد و فرپلی مالی تعیین‌شده از سوی لالیگا کار را برای آنها بیش از پیش دشوار کرده است. 

1909632

بارسا در چند روز اخیر در تلاش است که سیتیزن‌ها را برای موافقت با انتقال قرضی کانسلو متقاعد کند، اما مدیران این باشگاه سنگ بزرگی را مقابل پای بارسا گذاشته‌اند که مربوط به بندهای قرارداد احتمالی او است.

منچسترسیتی به آنها اعلام کرده تنها در صورتی با انجام این انتقال موافقت خواهد کرد که بند خرید اجباری به مبلغ 60 میلیون یورو در قرارداد این بازیکن گنجانده شود و حاضر به کاهش این قیمت هم نیست.

این موضوع ممکن است کار انتقال کانسلو به بارسا در تابستان امسال را با مشکل جدی روبرو کند و بعید به نظر می‌رسد که بارسا با چنین شرطی موافقت کند.

دیدگاه‌ها