کد خبر : 1957484 | 24 مرداد 1402 ساعت 03:45 | 39.2K بازدید | 5 دیدگاه

از فضای مربی‌گری فاصله گرفتم

سرپرست محبوب نکونام در بحرین

هافبک سابق فوتبال ایران می‌گوید استقلال با حضور جواد نکونام می‌تواند روزهای خوبی را داشته باشد.

سرپرست محبوب نکونام در بحرین

به گزارش ورزش سه، سید محمد علوی هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران این روزها در بحرین زندگی ‌می‌کند، با او به بهانه حضور امیر روستایی اولین لژیونر فوتبال ایران در این کشور هم‌صحبت شدیم.

مدیر سابق تیم فولاد در خصوص سطح لیگ بحرین گفت: لیگ بحرین در آسیا جز لیگ‌های درجه دو به حساب می‌آید اما با توجه به امکانات و سخت افزاری که آماده کرده‌اند با سرعت در حال رشد است. آن‌ها سیاست‌های لیگ‌های عربستان، قطر و امارات را برگزیده‌اند و با آوردن بازیکنان خارجی می‌توانند تا لیگ‌شان را معتبرتر کنند. من چندین بازی این لیگ را دیده‌ام، استعدادهای خوبی در بحرین وجود دارد و فکر می‌کنم طی ۱۰ سال آینده آن‌ها نیز به یکی از قدرت‌های غرب آسیا در‌کنار ایران، عربستان و قطر تبدیل شوند.

وی در خصوص وضعیت خودش پس از جدایی از فولاد نیز گفت: بالاخره چهار فصل افتخار این را داشتم در فولاد به عنوان مدیر تیم حضور داشته باشم و خدارا شکر توانستیم با کمک و یکدلی مجموعه دو قهرمانی، دو سهمیه آسیایی و حضور در بین چهار تیم برتر آسیا را به هواداران هدیه بدهیم. قسمت نبود این فصل در خدمت فولاد باشم و مشکلاتی وجود داشت اما برای تیم فولاد آرزوی بهترین‌ها را می‌کنم. خودم هم یک پیشنهاد لیگ یکی و دو پیشنهاد لیگ دویی به عنوان سرمربی داشتم اما تصمیم خودم بودم با توجه به اینکه یک مقدار از فضای مربی‌گری فاصله گرفته‌ام، ابتدا یک مقدار در این زمینه خودم را آپدیت کنم و سپس بتوانم انتخابی داشته باشم.

1731252

او در خصوص دیدار با جواد نکونام پیش از نبرد استقلال برابر صنعت نفت گفت: به رسم مهمان نوازی پیش از بازی در هتل محل اقامت‌شان به دیدار آقای نکونام رفتم، چهار سال خیلی خوب را در اهواز کنار هم داشتیم و برای او آرزوی موفقیت کردم، خیلی چیزها از او در این مدت یاد گرفتم و این چهارسال او باعث‌حضور من در فولاد بود، جا دارد از آقای آذری و گرشاسبی هم در این مورد تشکر ویژه داشته باشم. دوستان خوبم مهدی هاشمی‌نسب، حمیدرضا رجبی، یوسو، کیانوش رحمتی، علی سامره و بهزاد غلامپور در کنار او هستند و امیدوارم که همگی موفق باشند.

وی درباره اختلافات در باشگاه استقلال و شیوه مدیریت نکونام نیز گفت: این چنین مسائلی را بعضا در زمان حضور در فولاد داشتیم، نگران نباشید نکونام متخصص مدیریت بحران است و‌ قطعا به خوبی این ماجراها را مدیریت می‌کند. او ذهن برنده دارد و همه چیز را در بهترین حالتش می‌خواهد و‌ قطعا می‌تواند در تیم جدیدش موفق باشد و نظم و انضباط تیم او ۵۰ درصد موفقیت است و امیدوارم که برای ۵۰ درصد باقیمانده نیز مدیریت همراه او باشد.

دیدگاه‌ها