کد خبر : 1957580 | 24 مرداد 1402 ساعت 05:00 | 36.9K بازدید | 7 دیدگاه

این مربی پس از یک هفته کارش را از دست داد

اولین برکناری فوتبال اروپا از راه رسید

سرمربی تیم ویتوریا گیمارش علی‌رغم پیروزی در هفته نخست لیگ پرتغال با هواداران تیمش خداحافظی کرد.

اولین برکناری فوتبال اروپا از راه رسید

به گزارش ورزش سه، تیم ویتوریا گیمارش پرتغال موفق شد در هفته اول لیگ برتر پرتغال برابر استرلا با تک‌گل ژوتا سیلوا به برتری برسد اما پس از پایان بازی مورنو سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد. او که به همراه آنتونیو میگل مدیر باشگاه در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت، از تصمیمش مبنی بر جدایی از تیم پرده برداشت. او گفت پس از باخت و حذف مقابل تیم اسلوونیایی در پلی‌آف لیگ کنفرانس‌ این تصمیم را گرفته و فکر می‌کند در این وقت این مقطع این جدایی به نفع باشگاه باشد.


مدیر‌ باشگاه نیز در بخشی از کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما سعی کردیم که مورنو را از این تصمیم منصرف کنیم اما او ‌پافشاری کرد و ما نیز پذیرفتیم. هواداران پس از این خداحافظی تلخ، در صفحات اجتماعی به تمجید از سرمربی محبوب خود پرداختند و گفتند که منتطر بازگشتش به ویتوریا خواهند ماند.

1909845

مورنو، 41 ساله، تقریباً تمام دوران حرفه‌ای خود را به عنوان بازیکن و مربی در زادگاهش گیمارش گذرانده. تیکسیرا در تیم جوانان این باشگاه فوتبالش را آغاز کرد و 11 فصل به عنوان بازیکن در این تیم بود او سپس به عنوان عنوان دستیار کارش را روی نیمکت شروع کرد شروع کرد و بعد از آن به طور موقت برای دو مسابقه هدایت تیم اصلی را برعهده گرفت که نتایجش باعث شد در این تیم ماندگار شود. فصل گذشته گیمارش با سرمربیگری مورنو در لیگ پرتغال به جایگاه ششم رسید.

دیدگاه‌ها